سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیشرفتی دیگر در صنعت تایر خراسان جنوبی؛

هفتمین پرس پخت تایر سواری رادیال به بهره برداری رسید

مدیر عامل کارخانه کویر تایر گفت:هفتمین پرس پخت تایر سواری رادیال با حضور معاون وزیر صمت در بیرجند به بهره برداری رسید.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، زینلی، مدیر عامل کارخانه کویر تایر گفت: هفتمین پرس پخت تایر سواری رادیال در شرکت کویر تایر با حضور معاون وزیر صمت در بیرجند به بهره برداری رسید.

 زینلی اضافه کرد: این دستگاه که با طراحی قطعات مکانیکی، سیستم‌های برقی، تاسیساتی، پنوماتیکی، هیدرولیکی و با ساخت قطعات توسط تیم واحد فنی شرکت کویر تایر در سه ماه ساخته شده، ظرفیت تولید ۲۵۰ حلقه لاستیک در روز را دارد.

او افزود: قیمت تمام شده این دستگاه یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان و قیمت مشابه خارجی آن دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است.

زینلی همچنین با اشاره به ظرفیت کارخانه کویر تایر گفت: این کارخانه در حال حاضر بیش از هزار و ۲۰۰ نفر را بصورت مستقیم وغیر مستقیم صاحب شغل کرده است.

او افزود: سالانه دو هزار و ۷۰۰ تن لاستیک در این واحد صنعتی تولید می‌شود که با اجرای طرح توسعه ۱۰ هزار تن دیگر به این ظرفیت افزوده و هزار و ۳۱۵ نفر بصورت مستقیم و غیر مستقیم صاحب شغل می‌شوند.

معاون وزیر صمت در این مراسم با اشاره به اینکه واحد تولید لاستیک در خراسان جنوبی به یکی از قطب‌های اقتصادی و تولیدی مبدل شده و ظرفیت خوبی را در استان به لحاظ اشتغال فراهم کرده است، گفت: پیگیری می‌کنیم طرح توسعه این کارخانه هرچه زودتر اجرایی شود.

صالحی نیا افزود: زیرساخت‌های لازم برای اجرای طرح توسعه کویر تایر فراهم است و با پیگیری‌هایی که انجام خواهیم داد با اجرای طرح توسعه تعداد اشتغال افزایش و تولیدات این کارخانه جایگزین محصولات خارجی خواهد شد.
انتهای پیام/ب


حضور معاون وزیر صمت در خراسان جنوبی

برچسب ها: صنعت ، هیئت دولت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.