سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیریت مصرف مشترکان پیک بار مصرف شب

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت : با مدیریت مصرف مشترکان پیک بار مصرف شب در استان نسبت به سال گذشته کاهش یافت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،امید علی مرآتی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از کاهش پیک بار مصرف شب در استان کرمانشاه طی تابستان امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت : با مدیریت مصرف توسط مشترکان ما نه تنها تاکنون به پیک بار مصرف شب نرسیده ایم بلکه تاکنون یک مگاوات نیز کاهش داشته ایم.

او گفت : پیک بار مصرف شب در استان طی تابستان سال گذشته ۷۲۷ مگاوات بود که امسال تاکنون ۷۲۶ مگاوات بوده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه ضمن تقدیر ویژه از مشترکان به خاطر همکاری در این زمینه گفت: اگر این همکاری مردم و مشترکان نبود حتما تاکنون ۵۰ تا ۶۰ مگاوات بار اضافه در شبکه داشتیم.

این مسئول افزود: مشترکین ما در بخش‌های کشاورزی، صنعتی، ادارات (تغییر ساعت ادارات)، جایگاه‌های CNG، خانگی و... در این زمینه نهایت همکاری را با ما داشتند.

مرآتی با بیان اینکه تا امروز شاهد کاهش مصرف در ساعات اوج بار بودیم، گفت: تا کنون خاموشی اعمال نشده است.

او در خصوص سهمیه برق مصرفی استان گفت: سهمیه به صورت هفتگی از سوی شرکت توانیر به شرکت‌های توزیع برق اعلام می‌شود و با توجه به درجه حرارت هوا و مصرف استان‌ها متغییر است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: تاکنون توانسته ایم سهمیه‌هایی که شرکت توانیر برایمان در نظر گرفته رعایت کنیم و حتی در برخی مواقع رقمی زیر سهمیه‌های اعلام شده مصرف کنیم.

این مسئول افزود: از ابتدای تابستان تاکنون استان کرمانشاه در منطقه سبز قرار دارد .

 

 

انتهای پیام/د

تاکنون به پیک بار مصرف شب نرسیده ایم

 

برچسب ها: صنعت ، برق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.