سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور یک‌هزار و ۳۰۰ روحانی کرمانشاهی در شهر مقدس قم

مشاور استاندار کرمانشاه در امور روحانیت گفت : یک‌هزار و ۳۰۰ روحانی کرمانشاهی در شهر مقدس قم حضور دارند که حدود ۵۰ روحانی از این تعداد جزو اساتید سطح عالی حوزه هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حجت‌الاسلام محمد صالحی مشاور استاندار کرمانشاه در دیدار با مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، راهکار‌های مشاوره‌ای در خصوص تعامل و همکاری بهزیستی با روحانیون بومی ساکن قم در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی ارائه داد.

او گفت : یک‌هزار و ۳۰۰ روحانی در شهر مقدس قم حضور دارند که حدود ۵۰ روحانی از اساتید سطح عالی حوزه هستند.

او افزود : باید تلاش شود که در بحث مشاوره‌های مذهبی در خصوص کاهش آسیب‌های اجتماعی استان از روحانیون بومی استفاده شود، زیرا این روحانیون با فرهنگ‌های مردم استان آشنا هستند و قطعا برنامه‌های اجرا شده توسط آن‌ها تاثیرگذاری بیشتری خواهد داشت.

نماینده طلاب و روحانیون کرمانشاهی مقیم قم سرمایه‌های علمی کرمانشاه را در کشور نمونه دانست و افزود: می‌توان از مشاوره‌های و فعالیت‌های مذهبی طلاب و فضلای کرمانشاهی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی استفاده کرد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه نیز با تشکر از حضور نمایندگان طلاب و روحانیون کرمانشاهی ساکن در قم، گفت: از دیرباز به قشر محترم روحانیت علاقه و اعتماد خاصی داشته و داریم و معتقدیم مشاوره‌های مذهبی می‌تواند نقش مهمی در بحث کاهش آسیب‌های اجتماعی داشته باشد.

فاطمه رضوان‌مدنی، افزود: با توجه به اینکه چندین نهاد متولی بحث کاهش آسیب‌های اجتماعی هستند، باید در چارچوب قانون و در راستای اهداف نهاد‌های مذکور در بحث کاهش آسیب‌های اجتماعی اقدام کرد .

 

 

انتهای پیام/د

راهکار‌های مشاوره‌ای در خصوص تعامل و همکاری بهزیستی با روحانیون بومی

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.