به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت : همچنین در راستای اجرای ماده ۱۱ مبنی بر رسیدگی به تخلفات رانندگان بخش حمل و نقل جاده ای کالا و مسافر از ابتدای سال جاری ۱۳ جلسه کمیسیون برگزار شده که هشت جلسه آن مربوط به رسیدگی رانندگان بخش کالا و پنج جلسه رانندگان بخش مسافر می باشد.
او افزود : در کمیسیون ماده ۱۱ به ۴۳ پرونده مسافر و ۱۶۶ پرونده راننده مورد بررسی، رسیدگی و اتخاذ تصمیم قرار گرفته اند.
کرمی گفت: تخلفات مربوط به شرکت های حمل و نقل در کمیسیون ماده ۱۲ و تخلفات مرتبط با رانندگان در کمیسیون ماده ۱۱ مطرح و مورد رسیدگی و اعمال قانون گردید که به همین علت در چند ماه گذشته شاهد کمتر شدن تخلفات به ویژه تخلفات بخش ایمنی و حادثه ساز از سوی رانندگان بودیم.
او گفت: با رعایت ضوابط و مقررات توسط شرکت ها، موسسات حمل و نقل کالا و مسافر و رانندگان شاهد هیچ گونه تخلفی در این حوزه نباشیم.
او افزود: کاربران می توانند هرگونه نظر، پیشنهاد، انتقاد یا شکایت خود را از طریق سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۴۱ با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه ارسال و پیگیری نمایند.
انتهای پیام/د