سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حیدری: برخی افراد برای کونگ‌فو دُکان بازکرده بودند/ نباید به خاطر پُست دنیوی آخرتمان را بفروشیم

رئیس فدراسیون کونگ‌فو گفت: بی اخلاقی‌های زیادی بیرون از خانواده کونگ‌فو رخ داده است و برخی افراد، منافع شخصی شان را به منافع ملی ترجیح می‌دهند.

به گزارش  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا حیدری رئیس جدید فدراسیون کونگ فو اظهار داشت: از اعضای مجمع تشکر می‌کنم که با حمایت قاطع خودشان، دوره دوم بنده در ریاست فدراسیون کونگ فو را رقم زدند امیدوارم بتوانیم برنامه‌های ۴ سال آینده را که در بعد بین المللی ایت را انجام دهیم تا صدای رسای جامعه کونگ فو به گوش همه برسد.

حیدری در خصوص گلایه‌هایی که در پایان انتخابات داشته است خاطر نشان کرد: ما به غیر از این که مسلمانیم و باید صیانت‌هایی را انجام دهیم باید طبق رفتار انبیاء و ائمه نیز پیش رویم تاکید قرآن است که اخلاق سرلوحه رفتار ما باید باشد. در فدراسیون کونگ فو بی اخلاقی موج می‌زند البته اتفاقاتی هم در خارج از کونگ فو رخ داده است که هیچ کدام از خانواده این رشته نیستند حرف من این است که اگر می‌خواهیم موفق باشم باید همدل رفتار کنیم تا بتوانیم کونگ فو را با وجود برخی کارشکنی‌ها جلو ببریم.

او ادامه داد: از آبروی خودم و اطرافیانم گذاشته ام تا با نام ایران در مجامع رسمی حاضر شویم این تمام هدف من است و از زمانی که در این رشته آغاز به کار کردم خودم را آماده هر اتفاقی کردم چرا که دکان خیلی از افرادی که به خاطر منفع شخصی شان باز شده است و این منافع شخصی را به منافع ملی ترجیح می‌دهند هرچند که این افراد تعداد شان زیاد نیست، اما در فضای مجازی اتفاقاتی رخ می‌دهد. در فضای مجازی موضوعات کذبی مطرح می‌شود و جایی برای پاسخگویی به آن وجود ندارد. در پیشگاه خداوند چگونه میخواهیم پاسخگو باشیم باید برای این موضوع هم فرهنگ سازی شود تا به خاطر پست‌های دنیوی کسی آخرتش را نفروشد.

حیدری افزود: برای ارتقای ورزش ایران از جان مان مایه می‌گذاریم همکاران من در هیئت‌های استانی جایگاه بالایی دارند حقوقی هم ندارند، اما وقت خود را در این رشته گذاشتند تا با نام ایران در شورای المپیم آسیا حرف برای گفتن داشته باشیم.

حیدری درباره ناراحتی اش از یک رای اعضای مجمع که به او ندادند خاطرنشان کرد: اصلا از این موضوع ناراحت نیستم چرا که اصلا برای من مهم نبود، اما بداخلاقی‌هایی که خارج از خوانواده کونگ فو در فضای مجازی رخ می‌دهد که آن هم برای مقاصد دنیوی اتفاق می‌افتد ناراحت می‌شوم. اعضای خانواده این رشته از این دخالت‌ها ناراحت می‌شوند البته من ایرادی به انتقادات نمی‌گیرم چرا که اگر همین انتقادات نبود در این ۵ سال به افتخاراتی که دست پیدا کردیم، نمی‌رسیدیم.

حیدری درباره با ارتباط ضعیف فدراسیون کونگ فو با رسانه‌ها گفت: من هم موافقم و باید این موضوع ارتقا پیدا کند همیشه اخباری از کونگ فو مخابره نمی‌شود البته باید از رسانه‌ها تشکر کنم مسابقات کشوری ما در حال پخش است آن چیزی که نیاز جامعه است باید انجام شود، اما با این موضوع موافقم و باید ارتباط ما با رسانه‌ها ارتقا پیدا کند.

او درمورد مسابقات بین المللی که قرار بود در کیش برگزار شود و این اتفاق رخ نداده است، بیان کرد: طبق مکاتباتی که کمیته ملی المپیک ایران با دیگر کشور‌ها داشته است، حدود ۱۰۱ کشور مدارکشان رابرای ما فرستادند که این موضوعی بی نظیر است، اما اتفاق ناگواری در ایران رخ داد و همزمان با تاریخ برگزاری مسابقات با حادثه سیل روبرو شدیم که دیگر کشور‌ها با ارسال ایمبل از ما خواستند تا بازی‌ها را در کشور دیکری برگزار کنیم که البته برای ما امکان پذیر نبود از طرفی، چون این مسابقات با بازی‌های جوانان جهان همزمان بوده است، از ما خواستند این رویداد را به تعویق  بیندازیم.


بیشتر بخوانید:

حیدری رئیس فدراسیون کونگ فو شد

 

انتهای پیام/

اظهارات حیدری درباره مجمع انتخاباتی کونگ فو

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.