سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل استاندارد استان سمنان :

تجهیزات شهربازی سه شهر استان سمنان استاندارد نیست

عباس رستمی گفت: تجهیزات شهربازی شهر‌های گرمسار، مهدیشهر و شهمیرزاد بر اساس ارزیابی‌های فنی انجام شده استاندارد نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، عباس رستمی مدیرکل استاندارد استان سمنان گفت : تجهیزات شهربازی و زمین بازی در بوستان‌ها مشمول استاندارد اجباری است و سالانه با بررسی‌های فنی در ارتباط با استاندارد بودن این وسایل بازی اقدام می‌شود.

او افزود: عملکرد شهرداری سمنان، شاهرود و دامغان در رفع ایراد‌های فنی زمین و تجهیزات شهربازی بوستان‌ها در سال‌های گذشته مطلوب بود، اما برخی از شهر‌های استان نسبت به رفع نقص‌های فنی اقدام نکردند.

رستمی  تشریح کرد : شهرداری‌ها مسئول رفع نقص زمین و شهربازی بوستان‌ها هستند و در صورت بروز هرگونه آسیب جسمی به کودکان و نوجوانان استفاده کننده از این وسایل بازی، مدیران شهرداری‌ها بر اساس قانون باید پاسخگو باشند.

مدیرکل استاندارد استان سمنان تصریح کرد: برطرف‌نشدن مشکلات فنی باعث مهر و موم شدن تجهیزات شهربازی شهر‌های گرمسار، مهدیشهر و شهمیرزاد در سال‌های گذشته شد و تا زمانی که مشکلات فنی برطرف نشود، این طرح‌ها اجازه بهره‌برداری ندارند.

او ادامه داد : در سال‌های گذشته مکاتبه‌های زیادی با شهرداری‌های سمنان برای رفع ایراد‌های فنی زمین و تجهیزات شهربازی بوستان‌ها انجام شد و نظارت و بررسی در این بخش به صورت مستمر ادامه دارد.

در سمنان ۲ شهربازی کوچک یکی در بوستان شقایق و دیگری در بوستان ۱۷ شهریور قرار دارد که مجموع تجهیزات تفریحی هر یک از این ۲ مرکز کمتر از ۱۵ دستگاه است.

انتهای پیام/ح

شهرداری‌ها مسئول رفع نقص زمین و شهربازی بوستان‌ها هستند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.