درراستای بهبود اوضاع فضای سبزشهری درختان پایدار، مقاوم و سایه‌انداز در سطح شهر کاشته می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ حسین موسوی شهردارسمنان با اشاره به ساخت پارک ملل در سمنان گفت: سرویس دهی در این پارک به گونه ای است که هتل ها، شهربازی، دوچرخه سورای، مکان های ورزشی و... در نظر گرفته شده است و اگر طرح آماده شود شهرداری سعی می کند که در فازهای اجرایی کار را آغاز کندو  المان هایی از کشورهای مختلف،ایران و استان خودمان در پارک ایجاد می شود، 


وی با بیان اینکه طرح جامع فضای سبز شهر سمنان تدوین‌شده است افزود: سرانه فضای سبز شهر سمنان به ازای هر شهروند ۱۴ تا ۱۵ متر است.


موسوی با اشاره به کمبود منابع آبی در سمنان اظهارداشت: در فضای سبز شهر سمنان تلاش می‌شود گونه‌های کاشته شود که آب کمی مصرف کند و درعین‌حال نیز سایه داشته باشد و در این راستا درختان اکالیپتوس سطح شهر که نه سایه داشت و رطوبت هوا را نیز جذب می‌کرد جمع‌آوری شد.


شهردارسمنان با اشاره به تمهیدات شهرداری سمنان برای تأمین گل و گیاه موردنیاز برای فضای سبز شهر سمنان گفت: در این راستا مجوز احداث دو مرکز تولید گل و گیاه در درجزین صادرشده است که با احداث این گلخانه‌ها، گل و گیاه موردنیاز فضای شهری سمنان از این محل تأمین می‌شود.



انتهای پیام/ م


احداث دومرکز تولید گل و گیاه در درجزین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.