سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه اردبیل:

چهره مناطق محروم اردبیل عوض شود

امام جمعه اردبیل به نهاد‌های مرتبط در حوزه شهری تاکید کرد که باید چهره مناطق محروم و حاشیه شهر اردبیل عوض شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، آیت الله سیدحسن عاملی، امام جمعه اردبیل امروز در آیین افتتاح سالن ورزشی زنده یاد ناصر عروجی در اردبیل گفت: این مکان ورزشی که با همکاری شهرداری و با سرمایه گذاری بخش خصوصی احداث شده تنها یک مکان ورزشی نیست و لازم ایت با دید فرهنگی به آن نگاه شود.

او با بیان اینکه وجود چنین مکان هایی برای تامین امنیت تربیتی جوانان ما بسیار حائر اهمیت است، افزود: تفریحات و سرگرمی های های سالم‌ از گام های موثر در تربیت جوانان و نوجوانان است.

امام جمعه اردبیل ادامه داد: چنانچه هزینه هایی که برای معالجه بیماری های قلبی و عروقی که ناشی از عدم تحرک هستند را در راستای افزایش مکان های ورزشی - فرهنگی هزینه کنیم و تحرک را در بین جوانان و شهروندان افزایش دهیم، بی شک نتایج بهتری را در مورد نشاط و سلامتی شاهد خواهیم بود.

عاملی با اشاره به اینکه احداث چنین بناهایی فاخر و بی نظیر  چهره عمرانی شهر را زیبا می کند، بیان داشت: این بناها مقدس هستند چراکه از سلامت شهروندان دفاع کرده و زمینه سلامت تربیتی را نیز فراهم می کنند.

او به اقدام شهرداری اردبیل در جذب سرمایه گذار و احداث سالن ورزشی اشاره کرد و افزود: در شرایط بحران مالی دولت، شهرداری اردبیل با تشویق و جذب سرمایه گذار بخش خصوصی توانسته است اقدامی ماندگار در راستای تربیت جوانان انجام دهد.

امام جمعه اردبیل گفت: انگیزه در جذب مشارکت بخش خصوصی از طرف شهرداری اردبیل ارزشمند بوده و امیدوارم برخی از مدیران تنگ نظر که سنگ در راه سرمایه گذاری بخش خصوصی می اندارند نیز از این انگیزه بهره مند شوند.

نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر ضرورت احداث چنین مکان هایی در مناطق محروم یادآور شد: باید نهادهای مربوطه اعم از شهرداری ها، مسکن و شهرسازی و دیگر نهادها با تدبیری خاص چهره مناطق محروم را نیز عوض کنند تا معضلات حاشیه ای رفع شود.

انتهای پیام/ع

احداث مکان های ورزشی در مناطق محروم اردبیل

 

برچسب ها: شهرداری ، جوانان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.