سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی:

مهارت کارکنان و کارفرمایان را باید افزایش دهیم

صادقی فر با بیان اینکه مهارت کارکنان و کارفرمایان را باید افزایش دهیم، گفت: کارفرمایان باید مهارت ارتباط با کارگران خود را یاد بگیرند.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم صادقی فر معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم امضای تفاهم نامه بین دانشگاه علوم پزشکی و معاونت فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: اعتیاد در جامعه کارگری بررسی و دیده شد که این معضل در جامعه کارگری بسیار مشاهده می‌شود که حتی بیشتر از نرم جامعه است و همچنین آسیب‌های روانی ۹ درصد بیشتر از افراد دیگر جامعه، کارگران را تهدید می‌کنند.

او افزود: در حوزه پژوهش تلاش کردیم صرفا در حد تحقیق نباشد، چراکه باید تحقیقات به کار گرفته شوند و همواره سعی کردیم مشکلات روانی را در جامعه کارگری کاهش دهیم و خوشبختانه با گروه‌هایی در این زمینه همکاری داشتیم که اهمیت رفع مشکلات جامعه کارگری را می‌دانند.

صادقی فر گفت: ناآگاهی از سبک زندگی در جامعه کارگری مشکلاتی مانند طلاق، اعتیاد و غیره به دنبال دارد و باید مشکلات در روابط بین افراد رفع و آموزش‌های لازم به آن‌ها ارائه شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: مهارت کارکنان و کارفرمایان را باید افزایش دهیم و کارفرمایان مهارت ارتباط با کارگران خود را بدانند و اگر کارگری دچار مشکلات شخصی شود، قطعا در کار خود آثار منفی خواهد داشت و تلاش داریم اجتماع حوزه کار را به بهترین صورت توسعه دهیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.