سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کسب سکوی سومی شاهین فردوس در لیگ مناطق کشور / برگزاری مسابقات قهرمانی آزاد پینگ پنگ

بسته خبر ورزشی ۱۳ مرداد ماه را در صفحه گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان بیرجند مشاهده کنید.

قهوه چی رییس هییت فوتبال خراسان جنوبی در گفت وگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: تیم شاهین فردوس نماینده فوتسال پسران استان در رده سنی نوجوانان توانست علاوه بر کسب سکوی سومی با کسب یک برد و یک تساوی در مرحله گروهی و یک باخت و یک برد در مرحله نیمه نهایی راهی لیگ نوجوانان کشور شد.

او افزود: نماینده استان در دیدار دیروز خود در مرحله رده بندی با نتیجه ۳ بر ۲ از سد تیم مشگین شهر اردبیل گذشت.

رییس هیئت فوتبال خراسان جنوبی گفت: نماینده فوتسال پسران استان در این دوره از رقابت‌ها با تیم‌های اهر جوان ارسباران، آبی پوشان همدان و عرفان هرند اصفهان دیدارکرد که با یک برد و یک تساوی برابر تیم‌های اهر جوان ارسباران و آبی پوشان همدان جز ۴ تیم برتر شد و جواز حضور در لیگ یک نوجوانان کشور را کسب کرد.

قهوه چی افزود: رقابت‌های فوتسال مناطق نوجوانان کشور از هشتم مردادماه سال جاری لغایت دوازدهم مردادماه سال جاری به میزبانی مریوان برگزار شد.

تیم‌های شاهین فردوس و نخل طلایی طبس در لیگ دسته یک کشور در فصل آینده حضور خواهند داشت.

برگزاری مسابقات قهرمانی آزاد پینگ پنگ

حمیدی رییس هییت پینگ پنگ خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: رقابت‌های پینگ پنگ ازاد در بخش مردان جهت اعزام به مسابقات کشوری قزوین وحضور در مسابقات جایزه بزرگ شرق کشور به میزبانی شهرستان بیرجند برگزار شد.

او افزود: این مسابقات با حضور ۴۷ بازیکن از شهرستان‌های بیرجند، طبس قاین، درمیان و سربیشه در سالن شهید سرحدی برگزار گردید.
رییس هییت پینگ پنگ خراسان جنوبی گفت: در این دوره از رقابت‌ها امیر حسین عباسپور فرد اول، امید عباسپور فرد دوم. پویا احراری وحسین چمنی مقام سوم مشترک این مسابقات را کسب کردند.

۱۲ نفر جهت حضور در مسابقات شرق کشور که درتاریخ ۲۳ مرداد ماه باحضور استان‌های خراسان رضوی شماِلی کرمان یزد وسیستان بلو چستان به میزبانی خراسان جنوبی برگزار خواهد شد انتخاب شدند.

انتهای پیام /  ط ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.