سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف لاشه های گوسفند کشتار غیر مجاز در سطح شهر کرمانشاه

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه از برخورد قاطع با کشتار غیرمجاز دام و فروش مرغ زنده خبر داد.

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،ایرج کاکایی رئیس اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه اظهار کرد: در پی بازرسی‌های مستمر بازرسان و کارشناسان اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه در دو شیفت صبح و بعدازظهر از سطح شهر، تعداد 7 لاشه گوسفندی و یک لاشه گوساله حاصل کشتار غیر مجاز در شهرک مسکن، کیهانشهر و بلوار طاق بستان کشف و ضبط شد.

این مقام مسئول افزود : کشف و ضبط این لاشه‌ها با حضور کارشناس دامپزشکی شهرستان کرمانشاه و همکاری شهرداری، به علت عدم رعایت بهداشت به مراجع قضایی معرفی و جهت معدوم سازی به کارخانه پودر گوشت انتقال داده شد.

وی گفت: ممهور بودن فرآورده‌های خام دامی به مهر و برچسب دامپزشکی تائیدی بر سلامت آن فرآورده‌ها بوده و هرگونه کشتار دام خارج از چرخه کشتارگاهی که تحت نظارت کارشناسان دامپزشکی نباشد ، غیر بهداشتی و طبق قوانین و مقررات موجود با متخلفان امر برخورد خواهد شد.

کاکایی از مردم درخواست کرد که در صورت مشاهده واحدهای غیرمجاز عرضه مرغ زنده و کشتار غیر مجاز دام در سطح استان ، مراتب را از طریق سامانه ۱۵۱۲ ارتباط مردمی دامپزشکی و سامانه پیامکی 100010001512 اطلاع رسانی کنند.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه  گفت: مردم فراورده خام دامی مورد نیاز خود را حتما از مراکز معتبر و مجاز تحت نظارت دامپزشکی تهیه کنند و با عملی کردن پیام‌های بهداشتی دامپزشکی سلامت خود را تضمین کنند.

انتهای  پیام/ز



 

7 لاشه گوسفندی و یک لاشه گوساله حاصل کشتار غیر مجاز در شهرک مسکن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.