سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح ساختمان ستاد مردمی (کارآفرینی) «کرمانشاه ۲۰۲۰» افتتاح شد

با حضور رییس فراکسیون گردشگری مجلس، ساختمان ستاد مردمی (کارآفرینی) «کرمانشاه ۲۰۲۰» افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،ساختمان ستاد مردمی (کارآفرینی) «کرمانشاه ۲۰۲۰» جهت برگزاری نشست هاو جلسات، دایرشدن کارگروه ها، هم اندیشی نخبگان و انجام امورات مربوط به دبیرخانه این ستاد، در کرمانشاه؛ زیباشهر، بالاتر از دبیرستان هوشمند و به نام ساختمان «کرمانشاه ۲۰۲۰» افتتاح شد.

نادری، رییس فراکسیون گردشگری مجلس، پس از افتتاح این ساختمان، در جمع هیات رییسه ستاد مردمی کرمانشاه ۲۰۲۰ گفت : قطعا هیچ حرکتی بدون داشتن پشتوانه مردمی راه به جایی نخواهد برد و بسیار خرسندم که امروز گروهی از مردم همین شهر، پیشقدم حرکتی ارزشمند در راستای تحقق کرمانشاه ۲۰۲۰ شده اند.

وی ادامه داد: کرمانشاه ۲۰۲۰ می‌تواند تحولی چشمگیر در ابعاد توسعه پایدار کرمانشاه ایجاد کند که البته سرآمد آن‌ها گردشگری است.

نماینده مردم اورامانات در مجلس گفت: کرمانشاه ۲۰۲۰ می‌تواند مقدمه‌ای بر ثبت جهانی اورامانات باشد که تحقق آن برای آینده مردم این سرزمین بسیار حائز اهمیت است.

وی در پایان از همه مسئولین استان خواست که ستاد مردمی (کارآفرینی) «کرمانشاه ۲۰۲۰» را در مسیر تحقق برنامه‌ها و اهدافش یاری دهند.

هادی نوروزی، رییس ستادمردمی کرمانشاه ۲۰۲۰ اظهارکرد: اصلی‌ترین هدف ستاد مردمی کرمانشاه ۲۰۲۰ القای حس امید به فردای بهتر در میان تک تک مردمان استان کرمانشاه است.

وی ادامه داد: این ستاد مردمی که در واقع ماهیت حقوقی خود را از راهبری کافه کارآفرینی کرمانشاه گرفته است، با حضور جمع کثیری از متخصصین، هنرمندان، اساتید دانشگاه و کارآفرینان تشکیل شده و درصدد است که برنامه‌های راهبردی خود را برای ایجاد حس امید به فردایی بهتر، با مشارکت مردم کرمانشاه به مرحله اجرا درآورد.

 

 

انتهای پیام/د

ساختمان ستاد مردمی (کارآفرینی) «کرمانشاه ۲۰۲۰» افتتاح شد

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.