سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه نهاوند:

قلم و کلامتان برای حل مشکلات مردم باشد

امام جمعه نهاوند گفت: شما خبرنگاران اول خدا را در نظر داشته باشید و بعد به دنبال پیگیری مشکلات مردم باشید

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  حجت الاسلام عباسعلی مغیثی نیا  امام جمعه نهاوند امروز در دیدار با اصحاب رسانه و خبرنگاران نهاوند به مناسبت هفته خبرنگار اظهار داشت:همانگونه که در قرآن به صراحت گفته شده آنچه که بدان علم ندارید عنوان نکنید، لازم است خبرنگاران در بیان مسائل به حدس و گمان اکتفا نکنند و مستند و مستدل بنویسند تا از آنچه گفته یا نوشته اند، محکم دفاع کنند.

وی با بیان اینکه  قلم و نگاه شما اصحاب رسانه و خبرنگاران به مسائل جامعه که دلسوزانه و خداپسندانه است گفت: این قلم زمینه خدمت به مردم را فراهم می‌سازد که باید از این ظرفیت‌ها به درستی استفاده شود.

امام جمعه نهاوند افزود: شما خبرنگاران بیشتر از دیگران در جریان فعالیت‌های انتخاباتی هستید پس مستند خبر بدهید و از تخریب به دور باشید.

مغیثی نیا از خبرنگاران خواست در سطح شهرستان از پرداختن به مسائل جزئی که حاصلی برای مردم ندارد و مورد مایوس شدن آن‌ها می‌شود پرهیز کنند،.

وی در ادامه بیان کرد:  بعضی موضوعات مهم در سطح شهرستان وجود دارد که از سوی خبرنگاران کمتر به آن پرداخته و به موضوعات جزئی و منفی توجه زیادی می‌شود.

وی بیان کرد: اینکه رسانه‌ها هم باید مشکلات مردم را بگویند و آن را پیگیری کنند و هم منافع نظام را مد نظر قرار دهند.

امام جمعه نهاوند با بیان اینکه باید به مسائل فرهنگی و مناسبت‌ها روز و ملی و مذهبی نیز توجه ویژه داشت، بیان کرد:  امروز سالروز ازدواج حضرت فاطمه سلام الله علیها و حضرت علی علیه السلام و روز ازدواج  است، اما متاسفانه در دوران ما ملاک‌های ازدواج تغییر کرده و به پول، مقام، زیبایی و شغل تبدیل شده، بنابراین رسانه‌ها در امر ازدواج، ملاک را از سمت مادیات به معنویات سوق دهند.

انتهای پیام/د.ا

خبرنگاران به دنبال پیگیری مشکلات مردم باشند

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.