سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری‌های وزارت بهداشت:

دستگاه‌های دیالیز مورد نیاز دانشگاه‌ها تأمین خواهد شد

کرمانچی گفت: به دانشگاه‌ها بر اساس نیاز و تعداد بیماران دستگاه‌های دیالیز تعلق خواهد گرفت.

به گزارش  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از وزارت بهداشت، جمشید کرمانچی، معاون مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری‌های وزارت بهداشت اظهار کرد: مراکز جامع بیماران خاص دانشگاه‌ها در اولویت حمایت وزارت بهداشت هستند و این مراکز موظفند خدمات مشاوره پزشکی، دارویی، توانبخشی و دندانپزشکی به بیماران ارائه دهند.

کرمانچی در ادامه افزود: با توجه به اهتمام معاونت درمان به این موضوع، دانشگاه‌های علوم پزشکی موظفند با درک شرایط بیماران خاص و صعب العلاج، برنامه‌های جامعی برای ارائه خدمات به این بیماران در نظر گیرند و نظارت دقیقی بر کیفیت ارائه خدمات انجام دهند.

او در ادامه تصریح کرد: سامانه ثبت بیماران خاص دانشگاه‌ها باید به صورت پیوسته تکمیل و به روز رسانی شود چرا که حمایت بیماران از طریق این سامانه‌ها انجام خواهد شد.

کرمانچی با اشاره به اهمیت ارائه خدمات به صورت الکتروینک تاکید کرد: دانشگاه‌ها باید برای تکمیل خدمات به بیماران خاص و صعب العلاج، استقرار چرخه الکترونیک خدمات را در دستور کار خود قرار دهند.

او در خصوص تامین دستگاه‌های دیالیز مورد نیاز دانشگاه‌ها گفت: به دانشگاه‌ها بر اساس نیاز و تعداد بیماران دستگاه‌های دیالیز تعلق خواهد گرفت.
بیشتر بخوانید: شرکت‌های دانش بنیان، محور پیشرفت و تولید
معاون مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری‌ها در پایان افزود: کارنامه سه ماهه از عملکرد دانشگاه‌های علوم پزشکی در این زمینه تدوین شده است تا نقاط ضعف و قوت دانشگاه‌ها شناخته شود. این کارنامه‌ها ملاکی بر نحوه عملکرد دانشگاه‌ها و دریافت تسهیلات خواهد بود.
 
انتهای پیام/
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.