سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از بیمارستان ثلاث باباجانی

استاندار کرمانشاه ابراز امیدواری کرد : در دومین سالگرد زلزله، بیمارستان ثلاث باباجانی به بهره برداری برسد.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در آیین افتتاح بیمارستان قدس پاوه که امروز (۱۲ مرداد) با حضور وزیر بهداشت برگزار شد، با اشاره به مطالبات مختلف مردم پاوه گفت : از جمله این مطالبات بحث فاضلاب شهر، بیمارستان قدس، بازگشایی مرز شوشمی، مسکن مهر و آبرسانی است که خوشبختانه تا به امروز سه مطالبه مهم مردم منطقه محقق شده است.

وی گفت : در حال حاضر بحث آبرسانی و مشکل فاضلاب شهر حل شده و امروز هم شاهد تحقق سومین مطالبه مردم که همان افتتاح بیمارستان پاوه است، هستیم.

وس با اشاره به اجرای سخت پروژه بیمارستان قدس پاوه، گفت: شرایط توپوگرافی زمین، اجرای این پروژه را سخت و کند کرد، اما در نهایت این مطالبه مهم و به حق مردم تحقق یافت.

بازوند در ادامه خواسته مردم در حوزه درمان را تامین دستگاه سی تی اسکن عنوان کرد و افزود: با توجه به خدمات رسانی بیمارستان پاوه به مردم منطقه اورامانات، تامین این دستگاه ضروری است. همچنین این بیمارستان به یک دستگاه ام آرآی نیاز دارد.

بازوند تسریع در روند ساخت بیمارستان‌های ثلاث باباجانی و روانسر را خواسته دیگر مردم منطقه اورامانات عنوان کرد و افزود: امیدواریم با برنامه ریزی صورت گرفته شاهد افتتاح بیمارستان ثلاث باباجانی در دومین سالگرد زلزله بزرگ کرمانشاه باشیم.

استاندار کرمانشاه در ادامه از پیگیری بازگشایی مرز شوشمی خبر داد و افزود: بازگشایی این مرز در دستور کار قرار دارد و در زمینه توسعه زیرساخت‌های آن قرارداد بزرگی بسته ایم.

وی افزود: در سفری که بزودی به کردستان عراق دارم، پیگیری بازگشایی مرز شوشمی یکی از مهمترین محور‌های این سفر خواهد بود .

 

 

انتهای پیام/د

آبرسانی و مشکل فاضلاب شهر حل شد

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.