سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری رقابت‌های والیبال استعداد‌های برتر خراسان جنوبی/ پایان رقابت‌های تیراندازی المپیاد استانی خراسان جنوبی

بسته خبر ورزشی دوازدهم مرداد ماه را در صفحه گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان بیرجند مشاهده کنید.

ملکی رییس هییت والیبال خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: دومین دوره المپیاد درون استانی رشته والیبال خراسان جنوبی در دو بخش دختران و پسران در رده سنی نونهالان جهت شرکت در المپیاد استعداد‌های برتر کشور به میزبانی شهدستان بیرجند برگزارشد.

او  افزود: این دوره از مسابقات از پنجشنبه دهم مرداد ماه امسال گروه دختران و یازدهم مردادماه در گروه پسران با حضور تیم‌های منتخب شهرستان‌ها برگزارشد.

ملکی گفت: در بخش بانوان تیم‌های بیرجند، طبس و فردوس سکو‌های اول تا سوم و در بخش پسران نیز تیم‌های بیرجند، خوسف و فردوس سکو‌های اول تا سوم را کسب کردند.


دومین دوره المپیاد تیراندازی استعداد‌های برتر استان 

سلیمانی دبیر هییت تیراندازی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: دومین دوره المپیاد استانی استعداد‌های برتر تیراندازی با تفنگ استان در دو بخش پسران و دختران به میزبانی سالن مدیریت شهرستان بیرجند برگزار شد.

او افزود: در تفنگ دختران مبینا کامیابی، ریحانه علی آبادی، فائزه فرجادنیا در تپانچه دختران شهرزاد سلیمانی، مطهره صداقتی و پرنیان محمود آبادی به ترتیب سکو‌های اول تا سوم را کسب کردند.

دبیر هییت تیراندازی خراسان جنوبی گفت: در تپانچه پسران حمیدرضا رضایی، یوسف بابائیان و محمد سلیمانی به ترتیب سکو‌های اول تا سوم را کسب کردند.

نفرات برتر به المپیاد استعداد‌های برتر کشور اعزام خواهند شد.

انتهای پیام / ط آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.