سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راز ماندگاری استقلال، آزادی و پیشرفت و توسعه کشور ایران از خط سرخ شهدا

فرماندار اسلام آبادغرب گفت : راز ماندگاری استقلال، آزادی و پیشرفت و توسعه کشور ایران از خط سرخ شهدا است و باید این مهم را در دستور کار داشته باشیم .

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،جهانبخش حیدری فرماندار اسلام آبادغرب با اشاره به اینکه راز ماندگاری استقلال، آزادی و پیشرفت و توسعه کشور ایران از خط سرخ شهدا است و باید این مهم را در دستور کار داشته باشیم، گفت : با استفاده از ابزار هنر و این رمز ماندگار باید بتوانیم که آرمان و اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه جنگ و دفاع مقدس از مناطق استان کرمانشاه آغاز شد و در این دیار به اتمام رسید، گفت : کارنامه‌ای پر از ایثار، شجاعت، دلاوری و از خودگذشتگی را در اختیار داریم، لذا وظیفه قشر هنرمند برای ماندگاری و انتقال این رشارت‌ها بهدنسل اینوه از وظایف مهمی است تا از افکار سیال و قوی پایداز بمانیم.

فرماندار اسلام آبادغرب با بیان اینکه ۲۰۰ نفر از هنرمند عرصه تئاتر از ۱۵ استان کشور مهمان یازدهمین جشنواره ملی مرصاد به میزبانی استان شهیدپرور کرمانشاه و منطقه شهیدان مرصاد اسلام آبادغرب هستند، افزود: ۲۵ گروه نمایشی در قالب نمایشی و صحنه‌ای در منطقه حمیل و دالاهو به این برنامه‌ها می‌پردازند.

وی افزود: تلاش داریم به مناسبت‌های متعدد در راستای نشاط اجتماعی و رضایتمندی جامعه شرایط بهتری را به وجود بیاوریم .

 

 

انتهای پیام/د

با استفاده از ابزار هنر می توانیم به آرمان نظام دست پیدا کنیم

 

برچسب ها: مطبوعات ، معرفی کتاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.