اولین نشست فرماندار اسلام آباد غرب با خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،جهانبخش حیدری فرماندار اسلام آباد غرب با تأکید بر جایگاه رسانه‌ها به عنوان رکن چهارم جامعه گفت : رسانه‌ها به عنوان یک چشم بینا می‌توانند مسائل را به مسئولین گوشزد و شفاف و آزادانه نسبت به انعکاس اخبار، گزارشات و مشکلات مردم فعالیت کنند.

وی از اصحاب رسانه خواست به شکل ویژه‌ای ظرفیت‌های جامعه را شناسایی و به مسئولین ارائه دهند و همین امر می‌تواند نقش موثری در پیشرفت جامعه داشته باشد.

فرماندار اسلام آبادغرب افزود: جایگاه رسانه‌ها در برقراری ارتباط بین مردم و دستگاه‌های اجرایی، پی گیری مطالبات مردم، هدایت افکار عمومی و تأثیر در تصمیم گیری‌ها بسیار مهم است و اگر با نقد منصفانه و به دور از تخریب باشد، می‌تواند در جهت رشد و توسعه شهرستان نقش بسیار موثری ایفا نماید.

حیدری با اشاره به گلایه برخی فعالان رسانه‌ای شهرستان از عدم پاسخگویی برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی، بر پاسخگویی مدیران در چارچوب قانون تاکید کرد و افزود: مدیران شهرستان دارای اختیاراتی هستند و باید پاسخگو باشند و تعامل دو سویه‌ای بین مدیران و اصحاب رسانه در راستای حل مشکلات مردم ایجاد شود.

 

 

انتهای پیام/د

رسانه‌ها به عنوان یک چشم بینا می‌توانند مسائل را به مسئولین گوشزد کنند

 

برچسب ها: مطبوعات ، معرفی کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.