سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید ازتجهیزات بازی پارکها توسط اداره استاندارد

مدیر کل استاندارد استان کرمان گفت:با توجه به اهمیت موضوع در فصل تابستان ۳۰۱ مورد از تجهیزات بازی در ۱۱۰ پارک در استان کرمان مورد بازرسی کارشناسان اداره کل استاندارد قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، اسماعیل عاقلی، مدیر کل استاندارد استان کرمان گفت: با توجه به استفاده مردم واستقبال ازاماکن تفریحی و بازی در فصل تابستان درسه ماهه نخست امسال ۳۰۱ تجهیز بازی از ۱۱۰ پارک در استان کرمان مورد بازرسی کارشناسان اداره کل استاندارد قرار گرفت.

او افزود:در این بازرسی‌ها پس ازعدم انطباق مشاهده شده در وسایل بازی با استاندارد‌های ملی مربوطه دستور جمع آوری ۹۱ مورد از تجهیزات صادر شد.

مدیر کل استاندارد استان کرمان گفت: در این بازرسی‌ها علاوه بر جمع آوری اقلام بلا استفاده بازی، ۲۰۸ دستگاه نیزبرای اطلاعات اصلاحات فنی مشخص و به شهرداری‌ها اعلام شد

عاقلی بیان داشت: بر اساس مصوبات اداره کل استاندارد، تمام تجهیزات بازی مشمول مقررات استاندارد اجباری هستند واز تاریخ ۱۱ خرداد امسال مصوب شده که شهرداری‌ها ظرف مدت یک ماه برای کنترل و نظارت دقیق در رفع نقص تجهیزات بازی در پارک‌ها و اماکن تفریحی شهری و روستایی اقدام کنند.

او تصریح کرد:با توجه به فصل تابستان و افزایش اوقات فراغت کودکان و استفاده از تجهیزات بازی، توجه و دقت برای استاندارد سازی و کیفیت بخشی سبب پیشگیری از آسیب‌های احتمالی خواهد شد.

انتهای پیام/ح

بازدید از وسایل بازی پارکها توسط بازرسان استاندارد

برچسب ها: استاندارد ، تابستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.