سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۱۱ تن مرغ زنده در آبدانان و چرداول/چهار عامل انسانی برای آتش سوزی چوار شناسایی شدند

مهم‌ترین حوادث امروز دوازدهم مردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ; مهم ترین حوادث امروز دوازدهم مردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 سرهنگ قدرت رضایی، فرمانده انتظامی چرداول، گفت: در راستای اجرای طرح تشديد مبارزه با قاچاق دام و طیور، ماموران انتظامی حین گشت‌زنی در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیونت ایسوزو مشکوک و جهت بررسی بیشتر آن را متوقف کردند .

او با بیان اینکه ماموران پلیس در بازرسي از این خودرو مقدار ۳ تن مرغ زنده بدون هرگونه مجوز كشف کردند، تصریح کرد: در این رابطه ۲ نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و مرغ های کشف شده جهت عرضه به بازار تحویل کشتارگاه شدند .

فرمانده انتظامی چرداول خاطرنشان کرد: ارزش ریالی این محموله توسط کارشناسان  ۳۳ ميليون ريال تعین شده است .

 کشف ۸ و نیم تن مرغ زنده قاچاق در آبادانان /توقیف ۳ دستگاه کامیون ایسوزو 

سرهنگ محمد سلیمی‌ فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان گفت: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق، ماموران انتظامی کلانتری مرکزی و پاسگاه انتظامی انجیره شهرستان آبدانان ، باهمکاری ماموران گمنام امام زمان (عج) ،و هماهنگی با مقامات قضائی شهرستان ، در دو مرحله   ۳ دستگاه خودروی کامیون ایسوزو حامل مرغ زنده را توقیف کردند .

سلیمی‌ادامه داد: ماموران در بازرسی از این خودروهای توقیفی  و نیم تن مرغ زنده که شامل ۳ هزار و ۵۰۰ قطعه بود را کشف کردند .

فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان یک میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: مرغ های کشف شده با هماهنگی قضائی تحویل کشتارگاه شدند.

شناسایی عامل انسانی در آتش سوزی چوار

علیرضا صابری مسئول روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری ایلام گفت: چهار نفر در جریان آتش سوزی های جنگل های منطقه چوار شناسایی شده اند.

صابری در آتش سوزی مراتع و جنگل های منطقه پلک لک چوار سه نفر و در آتش سوزی طاق طاوی، چنان و چگا نیز یک نفر شناسایی شده اند.

او با بیان اینکه این آتش سوزی ها سهوی و غیرعمد بوده، افزود: در آتش سوزی منطقه طاق طاوی یکی از کشاورزان بومی با آتش زدن پس چرای مزرعه خود توان مهار آن را نداشته و آتش به سرعت در مراتع و جنگل های اطراف سرایت می کند.

صابری یادآور شد: در آتش سوزی پلک لک نیز سه نفر گردشگر در این محدوده با روشن کردن آتش برای تهیه چای موجب ایجاد آتش سوزی در این منطقه می شوند.

او تاکید کرد: مدارک شناسایی این افراد برای پیگیری های بیشتر پیرامون وقایع آتش سوزی این مناطق توسط حفاظت اطلاعات سپاه استان ایلام ضبط شده و بررسی ها در مورد آتش سوزی های منطقه چوار همچنان ادامه دارد.

مسئول روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری ایلام ادامه داد: آتش سوزی های منطقه چوار دیشب به طور کامل با حضور دستگاه های مختلف مهار شد و هم اکنون نیروهای منابع طبیعی و محیط زیست در این مناطق برای پایش آتش سوزی و جلوگیری از شعله ور شدن مجدد کنده های نیم سوز در منطقه حضور دارند.

انتهای پیام/با

بسته حوادث 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.