سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سمنان خبرداد؛

فعالیت ۶۱۵۰ راننده در بخش حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان

احسان منصور کیایی گفت : شش هزار و ۱۴۱ راننده در بخش حمل‌ونقل جاده‌ای استان فعالیت دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، احسان منصور کیایی  مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان ضمن بیان اینکه شش هزار و ۱۴۱ راننده در بخش حمل‌ونقل جاده‌ای استان فعالیت دارند، گفت: از این تعداد چهار هزار و ۵۵۴ نفر در بخش حمل‌ونقل جاده‌ای کالا، یک هزار و ۳۶۷ نفر در حوزه حمل‌ونقل مسافر و مابقی در بخش حمل‌ونقل روستایی و وانت‌بار فعال هستند.

وی ضمن بیان اینکه حمل‌ونقل بخش اعظمی از رشد اقتصادی کشور را به خود اختصاص می‌دهد، افزود: حمل‌ونقل یکی از اجزای مهم چرخه تولید و مصرف به شمار می‌رود بنابراین توجه به‌ای بخش امری ضروری است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان بابیان اینکه حمل‌ونقل جاده‌ای بیش از ۹۰ درصد جابجایی بار و مسافر را در کشور تشکیل می‌دهد، ابراز داشت: با درک این موضوع می‌توان به اهمیت و لزوم سرمایه‌گذاری در این بخش پی‌برد که می‌تواند حتی بر سایر بخش‌ها نیز اثرگذار باشد.

منصور کیایی بابیان اینکه ارتقای سطح علمی و مهارتی شاغلان این بخش از اهمیت ویژه‌ای برخورداراست، تصریح کرد: طی چند سال اخیر ارائه آموزش‌های مهارتی و تخصصی به شاغلان باهدف افزایش ایمنی سفر و ارتقای بهره‌وری در دستور کار این اداره کل قرارگرفته است.

وی بابیان اینکه می‌بایست زمینه افزایش تحرک نیروی کار را با سرمایه‌گذاری حوزه حمل‌ونقل فراهم کرد، افزود: بخش حمل‌ونقل جاده‌ای به عنوان یکی از مهم‌ترین محور‌های توسعه پایدار در جامعه محسوب می‌شود که باید به آن توجه ویژه‌ای صورت گیرد.

انتهای پیام/ح

حمل‌ونقل یکی از اجزای مهم چرخه تولید و مصرف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.