حسین ابوطالبی گفت: رانندگان ناوگان مسافربری دامغان تاکنون سه دوره حواله لاستیک دریافت کرده‌اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حسین ابوطالبی رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای دامغان از توزیع حواله لاستیک بین رانندگان ناوگان کالا و مسافر در دامغان خبر داد وگفت: از سال گذشته تاکنون ۴۷۰ حواله لاستیک در بین رانندگان ناوگان کالا و مسافر در این شهرستان توزیع‌شده است.

وی افزود: از این تعداد ۹۰ فقره حواله بین رانندگان ناوگان مسافربری و ۳۸۰ فقره حواله دیگر بین رانندگان ناوگان کالا بوده است.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای دامغان با اشاره به اینکه رانندگان ناوگان کالا طی سال گذشته چهار مرحله حواله لاستیک دریافت کرده‌اند، ابراز داشت: توزیع حواله لاستیک کامیون‌های داخل شهری یک دوره آن کامل توزیع و مرحله دوم نیز آغازشده است.

ابوطالبی در ادامه تصریح کرد: از سال گذشته ۳۵۰ راننده دامغانی ناوگان کالا اعم از رانندگان کامیون، تریلر، کامیونت و خاور، دارای کارت هوشمند سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور برای دریافت حواله لاستیک ثبت‌نام کردند.

وی بابیان اینکه در دامغان چهار شرکت تعاونی حمل‌ونقل مسافر با ۳۰ دستگاه اتوبوس فعالیت دارند، اضافه کرد: رانندگان این ناوگان از سال گذشته تاکنون سه دوره حواله لاستیک دریافت کرده‌اند.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای دامغان با ابراز اینکه در کل ۹۴۰ حلقه لاستیک بین رانندگان توزیع شده است، افزود: از این تعداد ۷۶۰ حلقه در حوزه کالا و ۱۸۰ حلقه در حوزه مسافری توزیع شده است.

انتهای پیام / م

کل ۹۴۰ حلقه لاستیک بین رانندگان توزیع شده است

برچسب ها: حمل و نقل ، مردمانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار