سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گلستان قهرمان مچ‌اندازی باشگاه‌های کشور شد

وحید اسدیان گفت: استان گلستان قهرمان باشگاه‌های کشور در مجموع رده‌های مختلف این رقابت‌ها شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،وحید اسدیان رئیس هیئت پرورش اندام شاهرود ضمن اشاره به نتایج تیمی بیست و یکمین دوره مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی باشگاه‌های کشور که به میزبانی شاهرود برگزار شد،گفت: در بخش تیمی چپ دست‌ها گلستان اول، اصفهان دوم و تهران سوم شدند همچنین در بخش راست دست‌ها نیز گلستان مقام اول را کسب کرد و پس از آن تهران و اصفهان در جایگاه‌های دوم و سوم ایستادند.

وی افزود: به این ترتیب در بخش کلی مسابقات تیم گلستان به مقام اول تمام رشته‌ها رسید و تیم‌های اصفهان و تهران مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

رئیس هیئت پرورش اندام شاهرود با بیان اینکه این مسابقات برای بیست و یکمین بار در کشور و نخستین بار در شاهرود برگزار شد، تاکید کرد: ۲۷ تیم در این مسابقات حضور داشتند که از استان‌های مختلف ایران اسلامی بودند.

اسدیان با بیان اینکه بیش از ۶۰۰ نفر در این رقابت‌های سه روزه با هم زورآزمایی کردند، بیان کرد: ۳۳۰ نفر در بخش راست دست‌ها و ۳۰۰ نفر در بخش چپ دست‌ها با هم رقابت کردند که در نهایت گلستان موفق به کسب مقام اول در هر دو بخش شد.

وی با بیان اینکه گلستان مهد مچ اندازی کشور است، بیان کرد: در شاهرود رقابت مچ اندازی پیشرفت خوبی داشته و ما امیدواریم این میزبانی بتواند در ایجاد انگیزه و همچنین اشتیاق بین علاقمندان به این رشته ورزشی، مفید واقع شود.

انتهای پیام / م

پایان رقابت های مچ اندازی کشور با قهرمانی تیم گلستان

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.