رئیس هیئت بدن‌سازی شاهرود:

مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی کشور آغاز شد/ شاهرود میزبان ۲۷ استان

وحید اسدیان گفت: در مسابقات مچ اندازی قهرمانی کشور ۲۷ استان حضور دارند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، وحید اسدیان رئیس هیئت بدن‌سازی شاهرود ضمن بیان اینکه مسابقات مچ اندازی قهرمانی کشور در شاهرود آغاز شد، گفت: این درحالی است که روز سه‌شنبه با ورود تیم‌ها و ورزشکاران از ۲۷ استان کشور وزن‌کشی در سرای ورزشکاران شاهرود اجرا شد.

وی ضمن بیان اینکه در مسابقات مچ‌اندازی تعداد شرکت‌کنندگان برحسب تعداد نفرات نیست، افزود: با توجه به اینکه مچ‌اندازی با دست راست و چپ انجام می‌شود و برخی ورزشکاران این توانایی را دارند که با هر دو دست مسابقه را انجام دهد لذا این مسابقات برای ۷۰۰ دست برنامه‌ریزی‌شده است.

رئیس هیئت بدن‌سازی شاهرود بابیان اینکه طبق بخشنامه وزارتخانه و رئیس فدراسیون از استان‌های سیل‌زده بابت شرکت در مسابقات مچ اندازی ورودی گرفته نشده است، ابراز داشت: شش استان گلستان، لرستان، ایلام، کرمانشاه، خوزستان و مازندران که در زمره مناطق سیل‌زده محسوب می‌شوند از حق ورودی مسابقات معاف هستند.

اسدیان در ادامه تصریح کرد: این مسابقات در رده‌های سنی امید، جوانان، پیشکسوتان و بزرگ‌سالان و معلولان برگزار می‌شود که طی سه روز این افراد با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت و در پایان هر روز امتیازات جمع‌بندی و روز جمعه به رسانه‌ها اعلام می‌شود.

وی بابیان اینکه محل برگزاری این دوره از مسابقات سالن آمفی تئاتر شرکت زغال سنگ البرز شرقی است، افزود: این مسابقات از این حیث حائز اهمیت است که برگزیدگان این دوره از مسابقات به اردوی تیم ملی برای شرکت در مسابقات جهانی ۲۰۱۹ کشور رومانی راه پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام / م

جزئیات برگزاری مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی کشور در شاهرود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار