سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار فارس تاکید کرد:

آتش کوهمره فارس مقهور همدلی مردم و مسوولان شد

استاندار فارس از مردم محلی، گروه‌های مردمی از تشکل‌های مختلف، به واسطه حضور به موقع و مستمر در این حادثه قدردانی کرد و گفت: آتش در منطقه کوهمره مقدور همدلی مردم و مسئولان شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عنایت الله رحیمی در حاشیه بازدید از منطقه کوهمره سرخی که طی روز‌های اخیر دچار آتش‌سوزی شده بود، گفت: با تلاش شبانه روزی انجام شده، آتش در اکثر مناطق خاموش شده و تنها در بخش‌هایی از نقاط صعب العبور، هنوز دود مشاهده میشود.

وی با بیان اینکه در حال هلی برد نیرو و تجهیزات به نقاط مورد نظر هستیم، گفت: همراهی پایگاه هوایی شهید دوران، هوانیروز سپاه و شرکت هلی کوپتری بخش خصوصی، باعث تسریع در انتقال نیرو و تجهیزات و مهار آتش در این منطقه بکر شد.

 استاندار فارس با ابراز تاسف از وقوع چنین حوادثی، تاکید کرد: تمام اعضای ستاد بحران استان فارس و شهرستان شیراز، از ابتدای وقوع حادثه تاکنون در صحنه حاضر بوده و مدیران مجموعه‌ها مستقیم بر کار نظارت داشته و دارند.

رحیمی افزود: علف‌های نازک و یک ساله و بوته‌های خشکیده بیشتر طعمه حریق شده اند و درختان آسیبی چندانی ندیده اند.

او با یادآوری اینکه نیرو‌های مردمی محلی، بسیج، نیروی انتظامی، سپاه، ارتش و نیرو‌های منابع طبیعی و محیط زیست در کنار مدیریت ستاد بحران تلاش مضاعف و جانفشانی برای مهار آتش داشتند، گفت: پایگاه هوایی شهید دوران بالغ بر ۱۲۰ سورتی پرواز را انجام داد.

رحیمی بیان کرد: نیروی انتظامی امنیت کامل منطقه را بهتر از قبل تامین کرده است، گفت: امکانات مهار و اطفاء حریق و پشتیبانی به میزان کافی وجود دارد و امیدواریم در آینده تجهیزاتی نظیر هلی کوپتر آبپاش و اطفاء حریق نیز با همت منابع طبیعی و حفاظت محیط زیست به این مجموعه امکانات اضافه شود.

استاندار فارس از مردم محلی، گروه‌های مردمی از تشکل‌های مختلف، به واسطه حضور به موقع و مستمر در این حادثه قدردانی کرد و گفت:آتش در منطقه کوهمره مقدور همدلی مردم و مسئولان شد.
انتهای پیام/م

مهار آتش در ارتفاعات زاگرس

برچسب ها: حوادث ، استانداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.