سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳۰ منزل مسکونی برای محرومان الیگودرز توسط جهادگران احداث شد

امام جمعه الیگودرز گفت: جهادگران در قالب اردو‌های جهادی خدمات زیادی را به مناطق محروم ارائه می‌دهند که ساخت ۳۰ منزل نمونه‌ای از اقدامات آن‌ها است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، حجت الاسلام ارزنده امام جمعه الیگودرز در خطبه‌های نماز جمعه ضمن تسلیت بمناسبت شهادت حضرت جواد الائمه (ع) به سخنان رهبر معظم انقلاب با اعضای گروه‌های جهادی اشاره کرد و گفت: گروه‌های جهادی بسیج خدمات زیادی در مناطق محروم شهرستان انجام داده اند ودر سیل امسال گروه‌های جهادی خدمات زیادی در مناطق سیل زده استان و سایر مناطق کشور انجام داده اند که در راستای زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی است.

وی ادامه داد: گروه‌های جهادی بسیج در سطح شهرستان خدمات زیادی انجام داده اند از احداث بیش از ۳۰ واحد منزل مسکونی برای افراد تحت پوشش کمیته امداد و سیل زدگان تا ارائه خدمات پزشکی ودرمانی برای عشایر و روستاییان است در هفته گذشته با احداث بیمارستان صحرایی به بیش از هزار نفر از عشایر خدمات درمانی وبهداشتی رایگان ارائه نمودند.

امام جمعه الیگودرز یاد آور شد: سپاهیان عزیز وبسیجیان در قالب اردو‌های جهادی در راه خدمات رسانی به مردم بسیار نقش آفرینی نموده و هم اکنون نیز بیش از ۸۰ نفر از پاسداران دانشگاه امام حسین (ع) در مناطق محروم شول آباد در حال خدمت رسانی می‌باشند.

ارزنده ضمن تبریک بمناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) وحضرت فاطمه الزهرا (س) به مشکلات ازدواج در کشور اشاره کرد وبیان نمود: بیش از ۱۱ میلیون از جوانان در سن ازدواج هستند که از این تعداد حدود ۴ میلیون نفر تحصیلات عالی داشته، ولی بدلیل مشکلات مختلف ازدواج آن‌ها به تاخیر افتاده است.

وی اظهار داشت:سن ازدواج پسران در کشور به بیش از ۳۵ رسیده و برای دختران به بیش از ۳۰ سال است که این امر سبب زیاد شدن فاصله سنی بین والدین وفرزندان خواهد شد و مشکلات زیادی را در خانواده‌ها بوجود خواهد آورد کاهش امار زاد ولد، افزایش آمار طلاق از نمونه‌های این مشکلات است.

امام جمعه ضمن تبریک روز خبرنگار به همه خبرنگاران شهرستان بیان کرد: خبرنگاران نقش مهمی در سلامت روحی وروانی جامعه دارند وباید در انتشار اخبار واقعیت را بازگو نمایند.

انتهای پیام/م

احداث منزل مسکونی برای محرومان الیگودرز توسط جهادگران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.