سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه خرم آباد:

تحریم‌های نابخردانه آمریکا،بیانگر شکست آمریکا درعرصه دیپلماسی

خطیب نمازجمعه خرم آبادگفت: تحریم‌های نابخردانه آمریکا، بیانگر شکست آمریکا درعرصه دیپلماسی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی نماینده، ولی فقیه در لرستان در خطبه‌های نمازجمعه امروز درمصلای الغدیر خرم آباد ضمن محکوم کردن اقدام نابخردانه دولت آمریکا درتحریم وزیرامور خارجه جمهوری اسلامی گفت: این حرکت بیانگر شکست آمریکا درعرصه دیپلماسی وپایانی بر ادعای دروغین آن‌ها برای مذاکره با ملت‌های مستقل دنیاست.

امام جمعه خرم آباد به شکست راهبرد آمریکا در تشکیل ناوگان دریایی برای تامین امنیت خلیج فارس اشاره کرد و افزود:همراهی نکردن دولت‌ها با آمریکا و نزدیک شدن برخی دولت‌های حوزه خلیج فارس به جمهوری اسلامی و باز شدن باب مذاکره به خوبی نشان داد که تنها ایران است که می‌تواند امنیت منطقه را تامین کند.

وی با تسلیت سالروز شهادت حضرت امام جواد (ع)، این امام همام را مظهرمقاومت و ایستادگی و صبر و بردباری در برابر ظالمین و منافقین زمان دانست.

سالروز ازدواج حضرت فاطمه زهرا (س) و لزوم توجه خانواده‌ها به ازدواج آسان وهم چنین چهاردهم مردادماه سالروز نهضت تاریخی مشروطیت و عبرت گرفتن از این نهضت دیگرمحور‌های سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین میر عمادی خطیب نماز جمعه خرم آباد بود.

انتهای پیام/م

سرگیجگی سیاسی سردمداران آمریکا با تحریم ظریف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.