سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری:

بررسی بیمه و اشتغال دهیاران در هیئت دولت

بیمه و اشتغال دهیاران در دستور کار دولت است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،  همایش شورا‌های اسلامی شهر و روستا‌ها و دهیاران شهرستان‌های گچساران و باشت با حضور محمد امید معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد، غلام رضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با هدف بررسی مشکلات روستا‌ها در سالن جلسات فرمانداری گچساران برگزار شد.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری در این نشست گفت: بیمه و اشتغال دهیاران در کمیسیون‌های دولت تصویب شده و آماده تصویب درهیئت دولت و ارسال به مجلس است.

محمد امین افزود: در کشور ۳۶ هزار دهیاری و در استان کهگیلویه و بویر احمد ۶۰۱ دهیاری در روستا‌ها وجود دارد.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری گفت: مسیر توسعه استان کهگیلویه و بویر احمد از طریق اشتغال محقق می‌شود.

محمد امید افزود: شهرستان‌های گچساران و باشت ظرفیت‌های خوبی در زمینه کشاورزی و گردشگری دارند که کار‌های خوبی در زمینه کشاورزی انجام شده است.

وی به بازدید خود از محور پیچاب باشت اشاره کرد و گفت: در ۱۵ کیلومتر اولیه و ثانویه این مسیر زیرساخت‌ها فراهم شده و آماده آسفالت است، بخش آخر این جاده به شهرستان چرام متصل می‌شود که نیازمند ابنیه است و امیدواریم در این زمیینه همکاری‌های لازم انجام گیرد.

امیدبیان کرد: اگر بتوانیم موضوع تامین قیر این منطقه را برطرف کنیم می‌توانیم قبل از فصل بارندگی قسمت اصلی که زیر سازی شده را آسفالت کنیم.

 انتهای پیام/غ

۳۶ هزار دهیاری و در کهگیلویه و بویر احمد

برچسب ها: بیمه ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.