سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص بیش از ۶۰۳ میلیون تومان اعتبار بلاعوض برای منازل مسکونی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: بیش از ۶۰۳ میلیون تومان اعتبار بلاعوض برای خرید این منازل مسکونی اختصاص داده شده است.

 به گزارش   خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به خرید ۶۱۸ وسیله ضروری زندگی برای خانوار‌های نیازمند کرمانشاهی در سال جاری، گفت: بیش از ۶۰۳ میلیون تومان اعتبار بلاعوض برای خرید این منازل مسکونی اختصاص داده شده است.

 کیومرث رحمتی پور، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: کمیته امداد با کمک خیران نیک اندیش برای خانوار‌های مددجو وسایل ضروری زندگی خریداری می‌کند.

رحمتی پور با بیان اینکه در سه ماهه نخست امسال ۶۱۸ وسیله ضروری زندگی برای خانوار‌های تحت حمایت کرمانشاهی خریداری شده، عنوان کرد: این وسایل شامل فرش و موکت، اجاق گاز، تلویزیون، آبگرمکن و کولر بوده است.

وی ادامه داد: کمیته امداد برای تامین هزینه خرید این تعداد لوازم ضروری زندگی بیش از ۶۰۳ میلیون تومان اعتبار بلاعوض اختصاص داده که بخش قابل توجهی از این اعتبار از محل کمک‌های مردمی تامین شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه عنوان کرد: مراجعه به دفاتر کمیته امداد یا سایت الکترونیکی emdad.ir از راه‌های مشارکت در تامین وسایل ضروری زندگی برای خانوار‌های نیازمند و محروم است.

 انتهای  پیام/ز

 

خرید ۶۱۸ وسیله ضروری زندگی برای خانوار‌های نیازمند کرمانشاهی

برچسب ها: کمیته امداد ، مسکن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.