سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشریح حادثه درگیری ماموران نیروی انتظامی با اشرار در باغملک

فرمانده انتظامی شهرستان باغملک به تشریح جزئیات درگیری مسلاحانه ماموران انتظامی این شهرستان با اشرار مسلح پرداخت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ حسین زلقی فرمانده انتظامی باغملک گفت: در حین ایست و بازرسی ماموران فرماندهی انتظامی بخش صیدون  به ۲ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ که دارای ۴ سرنشین بودند مشکوک شده و به آن‌ها دستور ایست دادند.

او با اشاره به تیراندازی در این حادثه بیان داشت: سرنشینان خودرو‌ها به محض مشاهده ماموران پلیس به سمت روستا‌ها و کوه‌های اطراف فرار کردند و حدود ۲۰ کیلومتری به سمت خودرو‌های نظامی پلیس و عبوری و همچنین مردم تیراندازی کردند.

سرهنگ زلقی ادامه داد: در نهایت با آتش متقابل پلیس مواجه و ۲ نفر از آنان دستگیر و خودرو‌های آنان نیز توقیف شد یکی از دستگیرشدگان بر اثر شلیک پلیس از ناحیه پا مصدوم شده و ۲ نفر دیگر متواری شدند که دستگیری آن‌ها به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد.

فرمانده انتظامی باغملک تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه خودروی مشکوک و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

 این مقام مسئول در پایان گفت: در بازرسی از ۲ خودروی توقیف شده یک قبضه سلاح جنگی کلاشینکف، ۳ تیغه خشاب به همراه ۷۹ تیر جنگی و یک جفت پلاک خودروی سرقتی کشف شد.

انتهای پیام/م

درگیری نیروی انتظامی باغملک با اشرار مسلح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.