سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تلاش رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی برای آغاز لیگ برتر

رئیس سازمان لیگ کشتی در جلسه با رئیس هیأت کشتی استان قم از برگزاری هر چه سریعتر لیگ برتر خبر داد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن وزیری رئیس هیأت کشتی استان قم در ابتدای جلسه با رئیس سازمان لیگ ضمن تبریک به عبدالمهدی نصیرزاده، اقدام ارزشمند رئیس فدراسیون کشتی را در راستای ایجاد وحدت وهمدلی بین جامعه کشتی ستود و این امر را در راستای منش پهلوانی ورزش کشتی دانست. 

وی با تأکید بر اهمیت نقش لیگ در پیشرفت کشتی افزود: لیگ قوی موجبات پویایی فدراسیون کشتی هیأت های استانی را در بر خواهد داشت. 

رئیس هیأت کشتی استان قم خاطر نشان کرد نماینده  کشتی فرنگی استان تحت عنوان شهدای مدافع حرم قم در لیگ امسال همچون سنوات گذشته حضور خواهد داشت. که در مسابقات سال جاری با رایزنی های صورت گرفته با مسولین استانی قوی تر از سنوات گذشته حضور خواهیم داشت. 

عبدالمهدی نصیرزاده ریس سازمان لیگ فدراسیون  نیز در این دیدارضمن تشکر از محبت همیشگی مجموعه کشتی استان قم، از مرحوم محسن پودنکی مدیر تربیت بدنی دانشگاه پیام نوراستان قم به عنوان همکاری فراموش نشدنی در کشتی و دانشگاه یاد کردو افزود: امیدواریم با حضور قطب های کشتی فرنگی واستفاده ازهرچه بیشتر از ظرفیت نیروهای بومی هر استان در باشگاه های محلی شاهد لیگ پر حرارتی درسال جدید باشیم.

نصیرزاده در پایان خاطرنشان کرد: در صدد هستیم هرچه سریعتر لیگ برتر را شروع کنیم چرا که لیگ باشگاه های جهان در رشته کشتی فرنگی در آذرماه برگزار خواهد شد که بایستی قبل از آن نمایندگان کشورمان برای حضور در این مسابقات مشخص شوند.


بیشتر بخوانید:قهرمانی ایران با یک اعتراض بی جا پَرید/ نمایندگان کشورمان در جایگاه دوم با ۳ مدال طلا، ۳ نقره و یک برنز


انتهای پیام/

حضور نماینده کشتی فرنگی استان قم در لیگ برتر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.