سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار سلامی در سیستان و بلوچستان:

امنیت جنوب شرق کشور خط قرمز سپاه است/اجرای ۹۵۰۰پروژه محرومیت زدایی برای سیستان وبلوچستان

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: ۹۵۰۰ پروژه محرومیت زدایی برای سیستان وبلوچستان تعریف شده است که امروز ۲۵۳۳ پروژه افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سردار سرلشکر سلامی  فرمانده کل سپاه در زاهدان گفت:  ۹۵۰۰ پروژه محرومیت زدایی برای سیستان وبلوچستان تعریف شده است که امروز ۲۵۳۳ پروژه افتتاح خواهد شد.

او افزود: ️اکثر این پروژه‌هایی که در سیستان وبلوچستان افتتاح می‌شود با محوریت بهداشتی، زیرساختی، اشتغال، صنایع دستی و معیشت مردم است تا بتوانیم در کنار تامین امنیت برای اشتغال و معیشت مردم نیز گام‌های خوبی برداریم.

ا️و ادامه داد: تامین امنیت منطقه و مردمان سیستان وبلوچستان برای نظام، رهبری و نیروی زمینی سپاه بسیار مهم می‌باشد که خدشه وارد کردن به آن خط قرمز ماست.

فرمانده کل سپاه افزود: در سوریه، عراق، فلسطین و کشور‌های مظلوم، استکبار همیشه در جنگ بوده و تلاش بر عقب ماندگی و زیردستی آنان داشته است، این اولویت نهایی اوست تا مسلمانان را تضعیف کند. برای این سر زمین هم این خواب را دیده بودند، در رویاهایشان نا امن کردن و فقیر کردن و ویران کردن ایران بود، هنوز هم در پس آرزوهایشان به این نگرش شوم می‌اندیشیند.

وی با بیان اینکه انقلاب ما همه جا برای مقابله با مستکبران و دفاع از مستضعفان در میدان حاضر بوده و هست گفت: پرچم مبارزه با مستکبران در نظام اسلامی ایران همواره به اهتزاز است، به پشتیبانی شما مردم متکی هستیم و مردم ستون‌های مستحکم سپاه هستند، ما با پشتیبان شما، تحت رهبری پیشوایمان همه جا را امن میکنیم، میجنگیم و می‌سازیم، در حین جنگ می‌سازیم، در دو روز گذشته از خطوط مرزی بازدید داشتیم و تلاش فرزندان انقلابی ملت و رهبر را دیدیم.

سردار سلامی افزود: پرچم‌های بر فراز مرز‌ها برافراشته توسط شما مرزنشینان را دیدیم، مردمان مرزنشین را ملاقات کردیم، فهمیدیم با وجود شما راهی برای نفوذ نیست. این انتهای کار ما نیست، ما فقط به امنیت نمی‌اندیشیم بلکه رفاه مردمان و پیشرفت سرزمین و عزت ما فلسفه وجودی ما است.


بیشتر بخوانید: افتتاح بیش از ۲ هزار پروژه محرومیت‌زدایی در جنوب شرق کشور /اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان


س️ردار اسلامی افزود: نیروی زمینی سپاه تمامی امکانات و تجهیزات خود را در این منطقه برای تامین امنیت پایدار، فراگیر و متکی بر حضور و مشارکت بومیان منطقه مستقر کرده است و موفق شده ایم در این منطقه امنیت در مفهوم جدید را ایجاد کنیم.

ا️و ادامه داد: سیستان وبلوچستان یکی از امن‌ترین استان‌های کشور است و هرگونه ناامنی و شرارت با واکنش سخت و قاطع فرزندان انقلابی ایران مواجه خواهد شد.

انقلاب اسلامی؛ انقلاب مستضعفان و محرومان است

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: انقلاب اسلامی؛ انقلاب مستضغعفان و محرومان است و این یکی از مهمترین دلایل دشمنی استکبار جهانی با ایران اسلامی است.

او بیان کرد: پیام، سیاست، عمل و گفته‌های انقلاب اسلامی همه برای سربلندی، اقتدار، عظمت، مجد و شکوه مسلمانان بویژه مستضعفان است برای همین مستکبران عالم با این انقلاب سر ستیز دارند.

سرلشکر سلامی اظهار داشت: مستکبران در سرزمین مستضعفان با اندیشه‌های انقلاب اسلامی می‌جنگند، زیرا آنان نمی‌خواهند که اندیشه‌های ناب انقلاب به کشور‌های سوریه، عراق، یمن، افغانستان و سایر کشور‌های رسوخ کند.

او تصریح کرد: مستکبران و استعمارگران می‌خواهند از مسلمانان و کشور‌های اسلامی سیمای فقر، ناامنی، بی‌حرمتی به نوامیس و عقب ماندگی منعکس شود و این نیت و نقشه شیطانی آنان است.

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: یکی از مهمترین اولویت‌های استکبار جهانی و استعمارگران این است که مسلمانان را به جان هم بیندازند، منطقه را ناامن و مردم را آواره کنند.

او ادامه داد: استکبار جهانی و استعمارگران برای ایران عزیز نیز چنین خواب‌های آشفته‌ای داشتند و هم اینک نیز در سر می‌پرورانند که به حول و قوه الهی سربازان شما در سپاه پاسداران و سایر نیرو‌های نظامی چنین اجازه‌ای به آنان نخواهند داد.

سرلشکر سلامی تصریح کرد: انقلاب اسلامی همه جا برای دفاع از مستضعفان و محرومان با دشمنان درگیر شده و از حقوق این افراد دفاع می‌کند.

او ادامه داد: ما هیچگاه اجازه نخواهیم داد خواب‌های آشفته‌ای که دشمنان و استعمارگران برای ایران اسلامی دیده‌اند تعبیر شود.

مردم ستون و پشتوانه مستحکم سپاه پاسداران هستند

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مردم ستون و تکیه گاه مستحکم سپاه پاسداران هستند و ما به پشتیبانی و حمایت شما مردمان غیرتمند، وفادار و غیور دل بسته‌ایم.

او بیان کرد: سپاه پاسداران با قدرت شما مردم و تحت رهبری پیشوای‌مان رهبر معظم انقلاب همه جا را امن می‌کنیم؛ می‌جنگیم و در حال جنگ ایران عزیزمان را می‌سازیم.

سرلشکر سلامی اظهار داشت: سپاه پاسداران تنها برای امنیت نمی‌جنگد بلکه برای ایجاد اشتغال و رفاه حال مردم نیز در میدان حضور دارد و با تمام توان در این بخش نیز در کنار مردم بویژه محرومان است.

او تصریح کرد: رفاه مردم، پیشرفت، آسایش و عزت ملت ایران فلسفه وجودی ماست همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند «فلسفه وجودی ما خدمت به مردم است».

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شما مردم حاکمان سپاه هستید و ما خادمان شماییم. صادقانه می‌گویم که خدمت زیباترین واژه‌ای است که ما به آن فکر می‌کنیم.

او ادامه داد: ما در کنار اینکه امنیت را تامین و حفظ می‌کنیم و در این راه شهید می‌دهیم برای عمران و آبادانی ایران اسلامی نیز جهادگونه تلاش خواهیم کرد.

سرلشکر سلامی تصریح کرد: دشمنان بی‌رحم ما که ساکت نیستند، اما فرزندان غیور این سرزمین هوشیارند و اجازه کوچکترین ناامنی را به آنان نخواهند داد.

او ادامه داد: نمی‌گذاریم نگاه هیچ نامحرمی به ایران اسلامی و مردم عزیز بیفتد.

سپاه برای رفع محرومیت تلاش می‌کند

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: این نهاد مردمی و انقلابی با تمام توان و امکاناتی که در اختیار دارد ضمن تامین امنیت در حوزه رفع محرومیت نیز تلاش می‌کند.

او بیان کرد: سپاه برای بهبود معیشت مردم سیستان و بلوچستان و سایر مناطق محروم ایران اسلامی با تمام توان وارد میدان شده و کار‌های زیربنایی و عمرانی زیادی در دست اقدام دارد.

سرلشکر سلامی تصریح کرد: ۲ هزار و ۵۳۳ طرح محرومیت زدایی که امروز در سیستان و بلوچستان افتتاح شد تنها بخشی از خدمات سپاه در مناطق محروم کشور است.

۲ هزار و ۵۳۳ پروژه عمرانی محرومیت‌زدایی و ۷۶۰ سری جهیزیه اهدایی رهبر معظم انقلاب امروز/پنجشنبه/ با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران، فرمانده نیروی زمینی سپاه، سردار نقدی، حجت الاسلام والمسلمین محامی نماینده، ولی فقیه و امام جمعه زاهدان، معاونان استاندار و شماری از مسئولان استانی بطور همزمان در جنوب شرق کشور افتتاح و اهدا شد.

انتهای پیام/گ

 

برچسب ها: سپاه ، مرزبانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.