سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کمیته حمل و نقل وسوخت ستاد اربعین استان سمنان خبر داد؛

مشارکت گستره شاغلین راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان در برگزاری مراسم اربعین حسینی

احسان منصورکیایی گفت: شاغلین راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان برای خدمات رسانی به زائرین حرم حسینی آمادگی کامل دارند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، احسان منصورکیایی رئیس کمیته حمل و نقل وسوخت ستاد اربعین استان سمنان با اشاره به اینکه مراسم پیاده روی کربلا در روز اربعین، از دیرباز در میان شیعیان و دوستداران اهل بیت (ع) اهمیت بسزایی داشته گفت: شاغلین راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان نیز بمنظور خدمت رسانی به زائرین محترم و ادای دین به سرور و سالار شهیدان با بهره مندی از حداکثر توان خود آماده ارائه خدمات به زائرین حرم مطهر امام حسین (ع) می‌باشند.

وی با اشاره به اهمیت تامین ایمنی سفر و ارتقای خدمات زائرین افزود: ۱۵۰ دستگاه ناوگان مسافربری جاده‌ای با کمترین هزینه برای اعزام زائرین اختصاص یافته و کلیه تمهیدات لازم برای تردد ایمن زائران اربعین حسینی درحال برنامه ریزی است. همچنین درصورت نیاز، آمادگی کامل برای تامین ناوگان مورد نظر از استان‌های همجوار نیز وجود دارد.

منصورکیایی در ادامه افزود: تمامی پرسنل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و ادارات شهرستان با بهره مندی از امکانات موجود تمام توان خود را برای ارائه سفری ایمن به زائران به‌کار خواهند گرفت.

منصورکیایی ضمن تشکر از همکاری صنوف حمل ونقل جاده‌ای افزود: برگزاری جلسات پیرامون موضوعات مرتبط با انجمن‌های مسافری استان وتاکید بر بکارگیری تمام توان وامکانات تشکل‌های صنفی، اعزام ناوگان ورانندگان تحت پوشش به مرز تعیین شده برای جابه جایی زوار و هماهنگی برای تشکیل جلسه‌های توجیهی برای رانندگان وسائط نقلیه عمومی وتاکید بررعایت قوانین راهنمایی ورانندگی وداشتن تجهیزات ایمنی با همکاری پلیس راه استان در حال انجام است.

انتهای پیام / م

هم افزایی ادارات و حمل و نقل جاده ای برای ارائه سفری ایمن به زائران

برچسب ها: اربعین ، حمل و نقل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.