سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد:

استان یزد قطب نساجی کشور است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد گفت: استان یزد با تامین ۲۷ درصد نیاز‌های نساجی کشور، به عنوان قطب نساجی کشور شناخته می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سید مسعود عظیمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد گفت: استان یزد با تامین ۲۷ درصد نیاز‌های نساجی کشور، به عنوان قطب نساجی کشور شناخته می شود.

عظیمی افزود: احیا و توسعه گسترده واحد‌های نساجی از جمله اولویت‌های بخش صنعت است که برای تحقق این ایده از همه ظرفیت‌ها و همکاری بخش‌های مختلف در استان استفاده می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد علت انتخاب صنعت نساجی را سابقه طولانی، کم آبخواه بودن و اشتغال زیاد این هنر صنعت دانست.

او خاطرنشان کرد: سازگاری با محیط زیست و بومی بودن از دیگر ویژگی ها و پتانسیل های مهم نساجی است که باید با همکاری بخش خصوصی و کمک دانشگاه‌ها نسبت به تولید محصولات جدید اقدام کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد اظهار داشت: حمایت از صنعت نساجی برای تولید و اشتغال با فاصله گرفتن از تولید سنتی به سمت تولید دانش بنیان محور برنامه‌های راهبردی است.

عظیمی تصریح کرد: برای رونق تولید و اشتغال به همکاری و همراهی تمام نخبگان و دلسوزان نیاز است و زمینه برای فعالیت مضاعف در این امور در استان وجود دارد.

انتهای پیام/ غ

استان یزد قطب نساجی کشور

برچسب ها: صنعت ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.