سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان زیباسازی شهرداری تهران:

هدف از احیای پهنه رودکی افزایش کیفیت زندگی مردم است

ضرغامی گفت: هدف ما از احیای اماکنی مانند پهنه رودکی، افزایش کیفیت زندگی مردم است.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سومین کارگاه مرزبندی مفهومی فرهنگ و هنر در پهنه فرهنگی-هنری رودکی با موضوع گزارش مدیران از برنامه‌ها و اقدامات انجام شده با حضور فردین ضرغامی رئیس سازمان زیباسازی شهرداری تهران و نصراله آبادیان شهردار منطقه ۱۱ برگزار شد.

فردین ضرغامی رئیس سازمان زیباسازی شهرداری تهران با اشاره به اهمیت حفظ پهنه رودکی گفت: برای پاسخ به این سوال باید از منظر هنر و فرهنگ به این پهنه نگاه کنیم.

رئیس سازمان زیباسازی شهرداری تهران پهنه رودکی را یکی از قدیمی‌ترین پهنه‌های شهر تهران در حوزه فرهنگ و هنر برشمرد و تصریح کرد: این موضوع سبب می‌شود که ما تلاش کنیم تا این پهنه مجدد احیا شود.

او با اشاره به قرارگیری چندین اثر فرهنگی مانند تالار وحدت و تئاتر شهر در این پهنه افزود: تالار وحدت با هدف برگزاری موسیقی و تئاتر شهر هم با هدف برپایی نمایش شکل گرفته‌اند.

ضرغامی تصریح کرد: این پهنه شخصیت و هویت دارد و در عرصه فرهنگ از حضانت خاصی برخوردار است.

رئیس سازمان زیباسازی شهرداری تهران با بیان اینکه اولین بار وزارت ارشاد موضوع پهنه رودکی را مطرح کرد، گفت: از سال ۵۳ مهاجرت به تهران شدت گرفت و همین موضوع مشکلات ترافیکی در آن را تشدید کرد، لذا هدف اقدامات ما در اماکنی مانند پهنه رودکی افزایش کیفیت زندگی مردم در شهر است.

او با اشاره به ساخت و ساز‌های وسیع انجام شده در دوران مدیران شهری گذشته افزود: مدیریت فعلی به دنبال آن است که اقدامات در راستای أمین منافع مردم انجام شود.

ضرغامی با تأکید بر اینکه دوره اقدامات سخت افزاری به پایان رسیده است، گفت: امروز باید در زمینه نرم افزاری و فرهنگی برای مردم کار کنیم.

رئیس سازمان زیباسازی شهرداری تهران تصریح کرد: افزایش انسجام مردم و شادی در میان آن‌ها سیاست ضروری ما و لازمه شهر است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.