سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره):

نیروهای جهادی در این جنگ اقتصادی به میدان بیایند/ هرکجا به جوان‌ها میدان دادیم، در قله ایستادیم

مخبر گفت: نیرو‌های جهادی در این جنگ اقتصادی به میدان بیایند، چراکه هرکجا به جوان‌ها میدان دادیم، در قله ایستادیم.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در نشست خیریه‌ها، گروه‌های جهادی و فعالان اجتماعی استان خراسان جنوبی با اشاره به فعالیت‌های مختلف ستاد در ساخت مدرسه و مسجد، احداث خانه بهداشت و بیمارستان، اعطای وام قرض‌الحسنه، کمک به درمان بیماران صعب‌العلاج و سرطانی، اهدای جهیزیه و ... اظهار کرد: محور اصلی فعالیت در رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) اشتغال است.

او افزود: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) همچون گذشته از گروه‌های جهادی و خیریه‌ها و فعالان اجتماعی حمایت می‌کند.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با مهم خواندن مشکلات معیشتی مردم و نقدینگی بالای موجود در کشور تصریح کرد: یکی از مشکلات اساسی ما این است که نتوانستیم مردم را در مسائل اقتصادی فعال کنیم و اعتماد آن‌ها را جلب کنیم، امروز ایران امن‌ترین و سودآورترین مکان برای سرمایه گذاری است و اصلی‌ترین وظیفه گروه‌های جهادی ترغیب مردم برای به میدان آمدن در حوزه‌های اقتصادی و ایجاد اشتغال است.

مخبر با اشاره به از خودگذشتگی جوانان در ابتدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، خطاب به نیرو‌های جهادی حاضر در نشست گفت: شما جهادگران، همان لشکر آن روز‌های امام راحل هستید.

او افزود: هرکجا به جوان‌ها میدان دادیم، در قله ایستادیم، اما در بحث معیشت مردم و اقتصاد به توصیه‌های رهبر انقلاب توجه نکردیم و برخلاف هشت سال دفاع مقدس به جوانان میدان ندادیم.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: از نیرو‌های جهادی انتظار داریم در این جنگ اقتصادی به میدان بیایند.

در این نشست ۳ ساعته که شب گذشته با حضور استاندار و نمایندگان مجلس در بیرجند برگزار شد، تعدادی از نمایندگان گروه‌های جهادی و فعالان اجتماعی و موسسات خیریه استان خراسان جنوبی به بیان ایده‌ها، دستاورد‌ها و دغدغه‌های خود و مردم پرداختند.

انتهای پیام/

برچسب ها: بنیاد برکت ، اقتصاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.