سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث قزوین امروز نهم مرداد ۹۸؛

کشف ۵۵ کیلوگرم مواد مخدر و ۱۷۰ تن گندم قاچاق / یک کشته در واژگونی خودروی پژو

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز نهم مرداد ماه سال ۹۸ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در پی اخبار واصله درباره فعالیت فردی در زمینه تولید و خرید و فروش مواد مخدر، پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی محل فعالیت فرد مورد نظر را در یکی از روستا‌های شهرستان آبیک شناسایی کرد و در یک عملیات غافلگیرانه او را دستگیر کرد.

سردار حاجیان افزود: در بازرسی از محل ۲۸ کیلو ۹۶۰ گرم هروئین و ۱۱ کیلو و ۸۳۹ گرم شیشه کشف شد.

فرمانده انتظامی استان گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضایی شد.

*کشف محموله ۱۵ کیلویی تریاک در قزوین

سرهنگ بیژن خدایی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: فردی با یک دستگاه خودروی سواری پژو، قصد انتقال مقادیری مواد مخدر از یک استان همجوار به قزوین را داشت که در ورودی شهر قزوین به دام پلیس افتاد.

سرهنگ خدایی افزود: در بازرسی از خودرو توقیفی ۱۵ کیلوگرم تریاک کشف شد.

او اضافه کرد: در بازجویی از متهم، همدست او نیز شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم در یک عملیات ضربتی فرد مورد نظر به همراه آلات و ادوات استعمال مواد مخدر و مقادیری وجه نقد دستگیر شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

*کشف ۱۷۰ تن گندم قاچاق در آبگرم

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در پی کسب خبر از منابع درباره خرید و انتقال مقادیر زیادی گندم به طور قاچاق بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان آوج در بخش آبگرم قرار گرفت.

سردار حاجیان افزود: با اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته کامیون‌های حامل محموله (گندم) مورد نظر در محور‌های مواصلاتی شناسایی وتوقیف شدند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد:در بازرسی از ۳ کامیون توقیفی ۱۷۰ تن گندم فاقد مجوز از مراجع قانونی کشف و ۳ نفر نیز در این زمینه دستگیر شدند.

سردار حاجیان ارزش گندم‌های قاچاق کشف شده را ۲ میلیارد و ۸۹۰ میلیون ریال عنوان کرد.

*واژگونی خودروی سواری پژو در البرز یک کشته برجای گذاشت

رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ در محور بوئین زهرا به قزوین نرسیده به پیریوسفیان واژگون شد که بر اثر این حادثه راننده خودرو به علت دلیل شدت جراحات وارده در دم فوت کرد

سرهنگ نصراله بیگلری اضافه کرد: کارشناسان پلیس راه علت این حادثه دلخراش را بی توجهی به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی از سوی راننده بیان کردند.

رئیس پلیس راه استان با اشاره به این که علت اکثر وا‍ژگونی‌های خودرو برابر اعلام کارشناسان پلیس راه بی توجهی به جلو و ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خواب آلودگی راننده عنوان می‌شود، گفت: رانندگان در هنگام تردد با سرعت مطمئن و با احتیاط بیشتری رانندگی و بعد از هر دو ساعت رانندگی ۱۵ دقیقه استراحت کنند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.