سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امنیت مطلوب جامعه حاصل مجاهدت‌های پلیس است

شهردار کرمانشاه با تقدیر از تلاش‌ها و اقدامات پلیس، گفت: امنیت مطلوبی که هم اکنون در جامعه مشاهده می‌شود حاصل مجاهدت‌های پلیس است.

به گزارش خبرنگار    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،سعید طلوعی" شهردار کرمانشاه با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی استان و دیدار با سردار جاویدان گفت : جامعه‌ای به توسعه می‌رسد که امنیت در ان وجود داشته باشد.

وی گفت : جموری اسلامی در ۴۰ سال اخیر انواع تحریم را از سوی دشمنان تجربه کرده است، اما همواره در مسیر توسعه و پیشرفت قدم برداشته که این به خاطر امنیت ایجاد شده توسط پلیس است.

طلوعی تصریح کرد: خوشبختانه امروز کرمانشاه نیز در زمره امن‌ترین استان‌های کشور قرار گرفته و این بیانگر اهتمامی است که پلیس به برقراری امنیت دارد.

شهردار کرمانشاه همچنین با ابراز خرسندی از حضور سردار جاویدان در راس فرماندهی انتظامی استان، وی را از شجاع‌ترین فرماندهان نظامی معرفی کرد که در جایگاه‌های قبلی نیز منشاء برکت و امنیت بوده است.

وی در پایان از آمادگی شهرداری کرمانشاه برای تعامل و گسترش همکاری با پلیس در حوزه‌های مختلف نیز خبر داد.

دغدغه پلیس ایجاد امنیت پایدار است

فرمانده انتظامی استان دغدغه پلیس را ایجاد امنیت پایدار در جامعه و برای شهروندان عنوان کرد و گفت: در این میان برای پلیس فرد مسلمان با غیرمسلمان و شیعه یا سنی هیچ تفاوتی ندارد، بلکه آنچه که برای ما مهم است خدمتگذاری به مردم و حفظ شان و کرامت انسانی آن هاست که همواره مدنظر بوده است.

علی اکبر جاویدان با اشاره به مطالبات مردمی در حوزه تامین نظم و امنیت، گفت: جامعه‌ای که از این دو مقوله برخوردار نباشد مردمانش هم در آرامش نخواهند بود، از این رو تمام تلاش پلیس در راستای تحقق نظم آفرینی و امنیت بخشی است تا رضایت شهروندان جلب شود.

وی تصریح کرد: البته در این میان نباید از همکاری مردم با پلیس برای ارتقاء امنیت اجتماعی غافل ماند، موضوعی که البته در چندسال اخیر وضعیت بسیار بهتری به خود گرفته و همین باعث شده تا امروز مجرمان از کمترین امنیت در جامعه برخوردار نباشند.

جاویدان در پایان از آمادگی پلیس برای برقراری کامل نظم و امینت در سطح استان خبر داد و گفت: مردم عزیز و ولایتمدار کرمانشاه بدانند که خدمتگذاران ان‌ها در پلیس از همه توانشان برای آسایش و امنیت آن‌ها استفاده می‌کنند .

 

 

انتهای پیام/د

جامعه‌ای به توسعه می‌رسد که امنیت در ان وجود داشته باشد

 

برچسب ها: شورای شهر ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.