سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راهکار‌های عملی جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی

مدیرکل امور اجتماعی استانداری یزد گفت: به شهرستان بهاباد در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی نگاه ویژه‌ای داریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ فخرالسادات خامسی هامانه مدیرکل امور اجتماعی استانداری یزد امروز در نشست توسعه بهاباد گفت: بهاباد به لحاظ بافت جمعیتی، فرهنگ و ویژگی‌های مردم منطقه تفاوت‌هایی با یزد دارد به همین لحاظ به صورت ویژه در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی به شهرستان نگاه شده است.

او با اشاره به اینکه بیکاری، فقر، طلاق، اعتیاد به‌ عنوان یک مساله اجتماعی مطرح است، افزود: در این شهرستان طرح‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و غیره دیده شده که باید در این طرح‌ها بحث آسیب‌های اجتماعی به شکل ویژه مدنظر باشد.

خامسی ادامه داد: لازم است توسعه همه جانبه و به دور از آسیب‌های اجتماعی را در طرح‌های توسعه‌ای شهرستان بهاباد دنبال کنیم.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری یزد با اشاره به اینکه یک سری برنامه‌های اجتماعی در شهرستان‌هایی از جمله بهاباد از سوی وزارتخانه‌ها پیگیری شده است، افزود: در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی مبلغی برای توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی مردم بهاباد در نظر گرفته شد که در قالب طرحی به واجدان شرایط اعطا شد.

خامسی هامانه ادامه داد: ادامه این طرح سال آینده تحت عنوان دفتر تسهیل‌گری و توسعه محلی در شهرستان بهاباد ادامه پیدا می‌کند و با به کارگیری تعدادی از متخصصان در حوزه‌های مختلف زمینه پیشرفت بهاباد را فراهم می‌کند.

او با بیان اینکه امروز یکی از این دفاتر در مرکز استان یزد افتتاح می‌شود، افزود: این دفاتر به تهیه بانک اطلاعاتی در حوزه‌های مختلف می‌پردازند و پس از آن کمک‌های لازم را به مردم برای رسیدن به توانمندی‌های لازم می‌کند.

خامسی هامانه افزود: راه‌اندازی این دفاتر در شهرستان بهاباد بتواند به توسعه هر چه بیشتر این شهرستان از طریق توانمندسازی مردم به لحاظ مختلف اثرگذار باشد.

انتهای پیام/ی

نگاه ویژه در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.