ناظر قرارگاه جواد الائمه گفت: مهم‌ترین آسیب‌های اجتماعی نفوذ فرهنگ غربی در بین فرزندان، نوجوان و جوانان در جامعه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، عبدالله مروتی ناظر قرارگاه جواد الائمه در نشست با مسئولان امر به معروف پایگا‌های شهرستان مهریز گفت: در جامعه امروزی استراژی دشمن پمپاژ بی غیرتی و بی حیایی است و مقام معظم رهبری این مسئله را به مهم‌ترین عنوان آسیب اجتماعی مطرح کردند.

وی با تبین سخنان رهبری در مورد اهمیت آسیب‌های اجتماعی ادامه داد: زمانی که یک معزل در جامعه به آمار دو برابری می‌رسد دیگر جرم نیست بلکه آسیب است و کارگا‌های آموزشی در کشور جهت پیشگیری از آن‌ها در گذشته باید تشکیل می‌شد.

مروتی افزود:  نفوذ فرهنگ غربی در بین فرزندان، نوجوان و جوانان و دور شدن از اسلام ناب محمدی و فرمایشات رهبر معظم انقلاب  از مهم‌ترین آسیب‌های اجتماعی است.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین راه حل برون رفت از آسیب‌های اجتماعی درک کردن مشکلات با گوشت و پوست خود، اتحاد، همبستگی و پای کار بودن همه افراد جامعه در حل مسئله است.

مروتی گفت: نیرو‌های بسیج به عنوان بازوی توانای دولت و کشور الگو‌های فراوانی را برای گذر از این آسیب‌های اجتماعی ارائه کرده و تأکید مقام معظم رهبری نیز همکاری با این نیروی‌های مخلص و پای کار است.

وی بیان کرد: در مقابله با آسیب‌های اجتماعی باید با دقت کافی اقدامات مؤثر و سریع را انجام داد تا به نتیجه مفیدی دست پیدا کرد.

انتهای پیام/ی

دور شدن از اسلام ناب محمدی از آسیب های اجتماعی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار