سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش تعداد بیمه شدگان روستایی در مازندران

مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، کشاورزان و عشایر مازندران از دو برابر شدن بیمه شدگان روستایی در مقایسه با مدت مشابه پارسال در استان خبر داد.

محمد ابراهیمی مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، کشاورزان و عشایر مازندران در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه بیش از ۴ هزار و ۶۰۰ نفر در چهار ماهه امسال زیر پوشش این صندوق قرار گرفتند گفت: با تلاش ۱۰۰ کارگزار دو برابر در مقایسه با مدت مشابه پارسال در استان بیمه شدند.

ابراهیمی با اشاره به اینکه ۱۰۰ هزار خانوار مازندرانی زیر پوشش بیمه روستایی عشایری قرار گرفته اند، گفت: اعتماد و فرهنگ سازی باید در بین مردم به وجود آید تا همه زیر پوشش این صندوق قرار گیرند.

او افزود: هنوز ۹۵ هزار خانوار روستایی وعشایر مازندرانی زیر پوشش بیمه قرار نگرفته اند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستایی مازندران با بیان اینکه حداقل تا حداکثرمبلغ بیمه از ۲۷۰ تا ۶۶۰ هزار تومان است گفت: دولت برای افزایش رفاه بخش ضعیف جامعه دو سوم این هزینه را متقبل می‌شود

مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستایی مازندران گفت: این صندوق از سال ۸۳ تا کنون توانسته ۵۰ درصد از جامعه هدف خود را در مازندران زیر پوشش خود قرار دهد.

ابراهیمی با بیان اینکه یکی از معیار‌های اصلی توسعه در جهان بیمه است، گفت: دولت از سال‌ها قبل تصمیم به بیمه قشر روستاییان و عشایر کرده است.
انتهای پیام/س
 

تعداد بیمه شدگان روستایی در مازندران دو برابر شد

برچسب ها: بیمه ، بیمه عشایر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.