سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان ایلام خبر داد;

اعطای وام ۲۰ میلیون ریالی به سواد آموزان

معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان ایلام از اعطای وام ۲۰ میلیون ریالی به سواد آموزانی که موفق به کسب مدرک سوادآموزی شده اند خبر داد.

حیدری معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ;گفت: توجه ویژه به سوادآموزی به ویژه در شهرستان‌های نوار مرزی از جمله شهرستان‌های ایلام، مهران و دهلران از سال گذشته در حال اجرا می‌باشد که بدین منظور برنامه‌هایی در جهت شتاب بخشی به فعالیت‌های سوادآموزی در این شهرستان‌ها در دستور کار سازمان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: با همکاری دستگاه‌های اجرایی، به منظور تشویق و ترغیب سوادآموزانی که در مراکز یادگیری محلی موفق به دریافت مدرک شده اند وام قرض الحسنه ۲۰ میلیون ریالی اعطا می‌گردد.

حیدری اولویت سوادآموزی را آموزش مخاطبان در گروه سنی ۱۰ تا ۴۹ سال برشمرد و افرود: با در نظر گرفتن نیاز‌های اجتماعی و فرهنگی این قشر از جامعه ، توجه به فرهنگ سوادآموزی از جمله موضوعات مهم در این راستا می باشد.

وی اظهار کرد: توجه به موضوع مبارزه با بی سوادی سبب گسترش فرهنگ سوادآموزی و حساس نمودن افکار عمومی نسبت به این امر مقدس و ارزشمند می‌شود.

معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان ایلام بیان کرد: با توجه به پیش رو بودن سالروز جهانی مبارزه با بی سوادی در ۱۷ شهریور ماه، برنامه‌های ویژه‌ای با هدف تبلیغ و تشویق مخاطبان و همچنین ضرورت ایجاد حساسیت در افکار عمومی نسبت به تاثیر منفی بی سوادی بر کارکرد‌های فردی و اجتماعی افراد در نظر گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/ ن

اعطای تسهیلات ویژه سواد آموزان در ایلام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.