رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام از برگزاری آیین تجلیل از نفرات برتر چهل و دومین مسابقات سراسری قرآن کریم با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان خبر داد.

آیین تجلیل از نفرات برتر چهل و دومین مسابقات سراسری قرآن کریمحامد رجبی زاده رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت:امروز دوشنبه ۳۱ تیر ماه آیین تجلیل از نفرات برتر چهل و دومین مسابقات سراسری قرآن کریم (مرحله استانی) با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام در   سالن اجتماعات هتل زاگرس برگزار شد.

وی افزود:نفرات برتر به مسابقات کشوری که در دو مرحله مقدماتی و نهایی در شهر‌های قم (مرداد ماه) و اصفهان (مهر ماه) برگزار می‌شود اعزام می‌شوند.

رجبی زاده، بابیان اینکه مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با حضور 185 نفر از نقاط مختلف استان در روزهای ۲۳ و ۲۴ تیرماه سال جاری در دو بخش خواهران و برادران برگزار شد، ادامه داد: در مرحله استانی این دوره از مسابقات افراد راه‌یافته به این مرحله، در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل، مفاهیم، اذان، دعاخوانی و حفظ احادیث باهم به رقابت پرداختند.

رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان هدف از برگزاری این مراسم را ترغیب و تشویق نسل جوان امروز به فراگرفتن علوم قرآنی، ترویج فرهنگ قرآنی در سطح جامعه و نهادینه کردن آموزه‌های قرآنی در بین نسل جوان و درنهایت معرفی و شناسایی استعدادهای قرآنی استان عنوان کرد.

 

انتهای پیام/با

تجلیل از نفرات برتر مسابقات سراسری قرآن کریم

برچسب ها: آموزش و پرورش ، قران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.