سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدیدی از جنس وحدت و انسجام

نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و استاندار به دعوت از امام جمعه مسجد مکی زاهدان، از این مسجد بازدید کردند.

حجت الاسلام والمسلمین محامی در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، هدف از این بازدید را رفت و آمد متقابل و افزایش وحدت، انسجام و تعامل بیشتر بین مسلمانان عنوان کرد.

وی افزود: تنظیم برنامه‌های درسی به گونه‌ایی باشد تا مسائل علوم اسلامی به صورت مقارن تدریس و پیروان هر مذهبی با عقاید و مبانی مذاهب دیگر نیز از حیث علمی و نظری آشنا شوند.

استاندار سیستان و بلوچستان هم گفت: مسئله‌ای که در این گونه بازدید‌ها حائز اهمیت است، تقویت وحدت و جلوگیری از سوء استفاده دشمنان از تفرقه است.

موهبتی افزود: تلاش برای تقویت مشترکات مذاهب مختلف یک نیاز جدی است و این موضوع، فعالیت دشمنان برای جلوگیری از پیشرفت کشور‌های اسلامی را بی اثر می‌کند.

امام جمعه مسجد مکی نیز گفت: اعتقاد ما بر این است که امروزه، تکریم مسلمانان از همه چیز مهمتر است و وحدت امت مسلمان، منافع آنان و اسلام را تضمین می‌کند.

مولوی اسماعیل‌زهی افزود: امروز شاهد آنیم که دنیای کفر برای منافعشان اتحادیه‌های مختلف تشکیل می‌دهند و ما مسلمانان نیز باید حول منافع اسلام و خودمان متحد شویم.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: مشترکات بین مذاهب ما آنقدر زیاد است که نیازی به پرداختن اختلافات ناچیز نیست.

انتهای پیام/گ

بازدیدی از جنس وحدت و انسجام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.