سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

منصوریان: ما ۳ خواهر با ووشو زندگی خود را تغییر دادیم

ملی پوش ووشو بانوان گفت: همه چیز خود را از ووشو داریم و ما ۳ خواهر زندگی خود را با فعالیت در این رشته ورزشی تغییر دادیم.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شهربانو منصوریان قهرمان ووشو کشورمان با وجود اینکه به تازگی مادر شده است، در اردوی تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی شانگ‌های چین شرکت می‌کند.

نیت کردم تا ۴۰ سالگی ووشو کار کنم

منصوریان درباره این سئوال که با توجه به اینکه فرزندی به دنیا آورده آیا شرایطش برای کسب مدال در مسابقات جهانی سخت نشده است، گفت: بله شرایط خیلی سخت است و بچه ام را در خانه گذاشته‌ام و به اردوی تیم ملی آمدم، اما من هدف دارم. نیت کردم که تا ۴۰ سالگی ووشو کار کنم و فکر می‌کنم سنم اجازه بدهد که در بازی‌های آسیایی بعدی هم شرکت کنم.

قهرمان ووشو گفت: همه چیز خود را از ووشو داریم. ما ۳ خواهر زندگی خود را با فعالیت در این رشته ورزشی تغییر دادیم. وزارت ورزش و جوانان به قول‌های خود در اهدای پاداش‌ها عمل کرده و شرایط خاصی را برای ما ایجاد نکرده است. اردو‌های خوبی داریم و در سالن مناسبی تمرین می‌کنیم و جای خواب هم داریم و بیش از این هم انتظار نداریم.

چند سال است که در لیگ ووشو شرکت نمی‌کنم

او گفت: با توجه به اینکه حامی مالی از لیگ ووشو حمایت نمی‌کند به همین علت چند سال است که در این لیگ شرکت نمی‌کنم. به هر حال مبلغ قرارداد‌های ورزشکاران در لیگ ووشو پایین است و ترجیح می‌دهم که در لیگ حاضر نشوم.

منصوریان درباره اینکه پیش بینی اش از کسب مدال در مسابقات قهرمانی جهان چیست، بیان کرد: مطمئن باشید که من در زمین مسابقه می‌جنگم تا بهترین نتیجه را بگیرم. من از خیلی مسائل از جمله خانواده، همسر و بچه ام گذشتم و در اردوی تیم ملی حضور یافتم. به هر حال با همه توان تمرین می‌کنم تا در مسابقات جهانی مدال کسب کنم.


بیشتر بخوانید:

نفرات راه یافته به اردوی تیم ملی ووشو مشخص شدند

ظفری حضور در مسابقات جهانی ووشو را از دست داد

کادر فنی تیم ملی ووشو اعلام شد


انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.