سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث امروز هشتم مرداد ۹۸؛

کشف کمپرسور قاچاق

مهم‌ترین حوادث امروز (هفتم مرداد سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهم‌ترین حوادث امروز (سه‌شنبه هشتم مرداد سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

حریق خودرو MT (کانتینربر) در پارگینگ محوطه نگهداری کانتینر‌های خالی در خیابان صدرا

معاون عملیات سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، گفت: ساعت ۸:۲۲ امروز یک مورد آتش سوزی به سامانه ۱۲۵ اعلام حریق در خیابان صدرا  اعلام شد که در کمترین زمان تیم عملیاتی در محل حاضر شدند و متوجه شدند که یک دستگاه خودرو کانتینربر دچار آتش سوزی در قسمت اتاق راننده شده  که آتش به سرعت خاموش شد.

داریوش وحدتی افزود: این حادثه مصدوم نداشت.

کمپرسور قاچاق در دشتی توقیف شد

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی گفت: ماموران پلیس یک دستگاه کامیون حامل کمپرسور قاچاق به ارزش دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال را توقیف کردند.

سرهنگ جهانبخش صیادی افزود: در راستای طرح تشدید برخورد با قاچاقچیان کالا، ماموران انتظامی با کنترل خودرو‌های عبوری در محور ورودی شهر خورموج به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی بیان کرد: پس از بازرسی از کامیون، یک دستگاه کمپرسور هوا بدون هرگونه مجوز گمرکی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی ارزش این محموله  را دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این زمینه یک  متهم دستگیر شد و در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

سرهنگ صیادی عنوان کرد: شهروندان می‌توانند هرگونه موارد مشکوک به کالای قاچاق را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش تا در این خصوص اقدام شود.

انتهای پیام/ک

 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.