سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه‌یابی دانش‌آموزان استان کرمانشاه در مسابقات فرهنگی و هنری به مرحله کشوری

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از راه‌یابی دانش‌آموزان استان کرمانشاه در مسابقات فرهنگی و هنری به مرحله کشوری خبر داد.

به گزارش     گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مجتبی موسوی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : در سی و هفتمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری مرحله کشوری، دانش‌آموزان استان کرمانشاه موفق شدند عناوین برتر برخی مسابقات را به خود اختصاص دهند.

وی با اشاره به اهمیت برنامه‌های فرهنگی و هنری در رشد و بالندگی دانش‌آموزان گفت : مسابقات فرهنگی و هنری فرصت مغتنمی فرا روی دانش‌آموزان قرار می‌دهد، تا بتوانند استعداد‌های بالقوه خود را شکوفا نمایند.

موسوی در ادامه عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های آموزش و پرورش برای تحقق اهداف سند تحول بنیادین، تربیت هنری و زیبایی شناختی دانش‌آموزان است.

وی گفت : در مسابقات فرهنگی و هنری سال تحصیلی جاری تعداد ۳۰۰ هزار نفر رشته دانش‌آموز در سامانه همگام برای شرکت در مسابقات ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۵ هزار نفردر مسابقات استانی به رقابت پرداختند که برگزیدگان این مسابقات به جشنواره فرهنگی و هنری کشور اعزام و حائز ۲۹ رتبه برگزیده کشوری شدند .

 

 

انتهای پیام/د

درخشش دانش‌آموزان در سی و هفتمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری مرحله کشوری

 

برچسب ها: فرهنگیان ، مطبوعات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.