سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهدا ۱۶۶ پلوپز ازسوی مردم خیر اردستان به سیل زدگان کشور

رئیس کمیته امداد امام خمینی اردستان گفت: تعداد ۱۶۶ دستگاه پلوپز به ارزش ۳۳۲ میلیون ریال ازسوی مردم خیر اردستان به سیل زدگان واگذار شده است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ابوالقاسم صادقی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اردستان اظهار داشت: مردم نیکوکار و نوع دوست کشورمان به هنگام بروز حوادث غیر مترقبه با اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود بهترین صحنه‌های انسانیت را خلق می‌کنند.

او افزود: کمک‌های مردم کشورمان به افراد سیل زده روح کمک به هم نوع را در کشور زنده کرده است و در این راستا نباید از کمک خیران هم غافل شویم که در این زمینه پای کار آمدند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اردستان گفت: این اقدام مردم و به خصوص خیران برخاسته از فرهنگ نوع دوستی و کمک رسانی به هموطنان و مردم آسیب دیده در کشور اسلامی است.

صادقی افزود: این اداره علاوه بر کمک رسانی به مددجویان تحت پوشش خود در مواقع بحرانی به کمک هم وطنان خود می‌شتابد و کمک‌های جمع آوری شده را صرف تامین نیاز‌های معیشتی و مسکن مردم در مناطق سیل زده می‌کند.

او تصریح کرد: تعداد ۱۶۶ دستگاه پلوپز به ارزش ۳۳۲ میلیون ریال ازسوی مردم خیر اردستان به همین منظور به این کمیته اهداء و واگذار شده است.

انتهای پیام/م

 

کمک رسانی مردم اردستان به سیل زدگان

برچسب ها: کمیته امداد ، سیل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.