سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور گروه‌های جهادی در کنار مددجویان سیل زده خوزستان

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران از بکار گیری یکصد گروه جهادی از سوی سپاه تهران برای بازسازی و مرمت منازل سیل زده خانوار‌های زیرپوشش کمیته امداد و بهزیستی در مناطق دشت آزادگان و هویزه خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران گفت:  سپاه محمد رسول الله (ص) تهران متعهد شده منازل همه خانوار‌های زیرپوشش این ۲ نهاد حمایتی را در ۵۰ روستای دشت آزادگان و هویزه مرمت و بازسازی کند.

او با اشاره به بکار گیری گروه‌های جهادی برای کمک به سیل زدگان بیان داشت: ۱۰۰ گروه جهادی از سوی سپاه تهران برای بازسازی و مرمت منازل سیل زده خانوار‌های زیرپوشش کمیته امداد و بهزیستی در مناطق دشت آزادگان و هویزه به کار گرفته شدند.

یزدی بیان داشت: ۱۳۱ خانه احداثی و ۴۰۶ خانه مرمتی در این روستا‌ها برای سپاه محمد رسول الله تهران تعریف و مشخص شده است که گروه‌های داوطلب جهادی به صورت دوره‌ای برای کمک به بازسازی این منازل وارد این مناطق می‌شوند و کار‌ها را با مشارکت مردم جلو می‌برند.

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران ادامه داد: همه خانه‌های احداثی و مرمتی تا اواخر مهرماه یا اوایل آبان ماه یعنی پیش از شروع بارندگی‌ها در خوزستان به پایان می‌رسد و بخش مهمی از هزینه‌های بازسازی و مرمت خانه‌های روستایی این مناطق را خیران تامین می‌کنند.

انتهای پیام/م

تلاش برای حل مشکل مسکن مردم سیل زده

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.