سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان برنامه و بودجه مطرح کرد؛

تکمیل پروژه قطار حومه‌ای ورامین نیازمند تخصیص۲۷۰ میلیارد تومان اعتبار

نوبخت گفت: برای تکمیل پروژه قطار حومه‌ای تهران – قرچک- ورامین – پیشوا به ۲۷۰ میلیارد تومان منابع نیاز است.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدباقر نوبخت  رئیس سازمان برنامه و بودجه در حاشیه سفر به دشت ورامین در جمع خبرنگاران گفت: برای تکمیل پروژه قطار حومه‌ای تهران به دشت ورامین تا پایان امسال به ۲۷۰ میلیارد تومان منابع نیاز است.

وی گفت: عبور و مرور ریلی یکی از مهمترین اولویت‌های دولت بر اساس سیاست‌های اقتصادی مقاومتی است و تلاش می‌شود تا بر اساس سیاست‌های دولت تدبیر و امید در توسعه حمل و نقل ریلی، این امر در جنوب شرق تهران انجام شود.

نوبخت تصریح کرد: دولت مصمم است تا بر اساس قولی که داده، اعتبار ۲۷۰ میلیارد تومانی مورد نیاز ۴ خطه شده قطار حومه‌ای دشت ورامین را تأمین کند تا مردم این بخش از استان تهران، عبور و مرور سریع‌تر و ایمن تری را داشته باشند.


بیشتر بخوانید:تکمیل ۸۰۰ کیلومتر خطوط ریلی و حومه‌ای تا پایان سال ۹۹


وی گفت: در طول مسیر حرکت از تهران به دشت ورامین، تمامی ایستگاه‌هایی که برای قطار حومه‌ای در نظر گرفته شده مورد بازدید قرار گرفت تا با تکمیل آن، رضایت مردم جلب و از رنج تردد آن‌ها به تهران کاسته شود.

معاون رییس جمهوری امروز با استفاده از یک دستگاه ریل باس، از تهران به شهرستان‌های قرچک، ورامین و پیشوا سفر کرده و در جریان وضعیت اجرای طرح قطار حومه‌ای تهران – قرچک- ورامین – پیشوا قرار گرفت.

انتهای پیام/

توسعه حمل و نقل ریلی در دستور کار دولت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.